540 mln. eurų vertės susitarimas su Kinijos „Ganfeng Lithium“ užtikrins „100 procentų [BMW] ličio hidroksido poreikio“ nuo 2020 iki 2024 metų, sakoma už pirkimą atsakingo BMW valdybos nario Andreas Wendto pranešime.
Atsižvelgdama į kitais metais ES įsigaliosiančius griežtus teršalų išmetimo reglamentus ir didėjantį visuomenės susirūpinimą dėl klimato pokyčių, BMW, kaip ir kitos Vokietijos automobilių gamintojos, ateinančiais metais planuoja sukurti daugybę visiškai elektrinių ir hibridinių modelių.
Iki 2023 metų bendrovė planuoja pasiūlyti 25 „elektrifikuotus“ modelius, kurių daugiau nei pusė bus visiškai maitinama akumuliatoriais.
„Mūsų žaliavų poreikis atitinkamai augs. Iki 2025 metų ličio poreikis, manome, bus maždaug septynis kartus didesnis nei šiandien“, – teigė A.Wendtas.
Akumuliatorių gamybai būtinų metalų, tokių kaip kobalto ir ličio, tiekimui bus teikiama vis daugiau dėmesio, kadangi automobilių gamintojos visame pasaulyje didina elektromobilių pasiūlą.
BMW teigė, kad „Ganfeng Lithium“ kasa litį Australijoje laikydamasi „griežčiausių tvarumo standartų“.
Tuo tarpu nuo kitų metų bendrovė gaus akumuliatoriams reikalingo kobalto tiesiogiai iš Australijos ir Maroko kasyklų.