D.Muilenburgas ketvirtadienį pareiškė, kad artimiausiomis savaitėmis planuojama atlikti daugiau bandomųjų skrydžių, „Boeing“ siekiant įtikinti reguliavimo institucijas, kad lėktuvas yra saugus.
Praėjusį mėnesį reguliavimo institucijos visame pasaulyje nurodė nutraukti minėto orlaivio naudojimą, kai per kelis mėnesius du šio modelio lėktuvai patyrė avarijas Indonezijoje ir Etiopijoje.
Abiem atvejais dėl klaidingos jutiklio informacijos įsijungė apsaugos nuo smukos sistema, kuri nukreipė lėktuvų priekį žemyn. Pilotai bandė perimti lėktuvų valdymą, tačiau jiems nepavyko išvengti katastrofų.
D.Muilenburgas, kalbėjęs Dalaso lyderių forume, pareiškė, jog „Boeing“ atstovai susitiko su pilotais ir oro linijų pareigūnais Jungtinėse Valstijose, Jungtinėje Karalystėje, Singapūre ir Kinijoje, kad aptartų pokyčius.
O demokratų senatorius Edwardas Markey iš Masačusetso ketvirtadienį pateikė įstatymo projektą Kongresui, kuriame reikalaujama, kad lėktuvų gamintojai pateiktų oro linijų bendrovėms visas saugos priemones, kurios dabar laikomos neprivalomomis, ir tai padarytų be jokio papildomo mokesčio.
E.Markey pareiškė, kad saugos įranga, kuri nebuvo įdiegta Indonezijoje ir Etiopijoje sudužusiuose „Boeing 737 Max“ lėktuvuose, galėjo juos išgelbėti. Taip pat jis pridūrė, kad įranga galėjo įspėti įgulą apie iš jutiklių gautus klaidingus rodmenis, susijusius su šiomis avarijomis.
Pasak senatoriaus, lėktuvų gamintojai neturėtų vertinti saugos funkcijų kaip prabangos įrangos, kuri galėtų pritraukti papildomų lėšų, kaip, pavyzdžiui, aukščiausios kokybės sėdynės ar papildomos tualeto patalpos.
„Boeing“ pareiškė, kad jos lėktuvai yra aprūpinti „visa būtina saugos įranga“. Bendrovė pridūrė ketinanti nemokamai įrengti dvi priemones, kurių nebuvo nukritusiuose orlaiviuose.