Pasak šaltinių, JAV bendrovės vadovybė vis labiau linksta pasirinkti gamybos sustabdymo galimybę.
„Boeing“ šiais metais jau kartą sumažino „Boeing 737 MAX“ modelio gamybą – nuo 52 iki 42 orlaivių per savaitę.
Tolesnis „Boeing 737 MAX“ gamybos mažinimas paskatins orlaivių gamintojos išlaidų augimą ir pakenks jos finansiniams veiklos rezultatams. Be to, tokiu atveju reikės sumažinti darbo vietų skaičių – ir pačioje bendrovėje „Boeing“, ir orlaivių dalis gaminančiose bendrovėse.
„Boeing“ jau atidėjo 3,6 mlrd. JAV dolerių papildomoms gamybos sąnaudoms ir suformavo 6,1 mlrd. JAV dolerių atidėjinius kompensacijoms užsakovams.
„The Wall Street Journal“ praėjusią savaitę pranešė, jog orlaivių „Boeing 737 MAX skrydžių draudimas gali iš viso tęstis beveik metus, nes JAV reguliavimo institucijos orlaivių gamintojai „Boeing“ priekaištauja dėl nepakankamai greitai perduodamų duomenų ir bendrovę ragina neskelbti netikroviškų prognozių apie tai, kada šie lėktuvai atnaujins skrydžius.
Manoma, jog Federalinė aviacijos administracija (FAA) šio modelio orlaivių skrydžių valdymo sistemos ir atitinkamo pilotų mokymo pakeitimus patvirtins ne anksčiau vasario, tai yra dviem mėnesiais vėliau negu planavo orlaivių gamintoja, nurodė leidinys.
Tai reiškia, kad oro bendrovės šio modelio orlaivių keleivių vežimui Jungtinėse Valstijose negalės naudoti iki kitų metų pavasario.
Orlaivių „Boeing 737 MAX“ skrydžiai visame pasaulyje buvo sustabdyti 2019 metų kovą po dviejų mirtinų katastrofų.
2018 metų spalio pabaigoje netrukus po pakilimo iš Džakartos oro uosto sudužo Indonezijos oro linijų bendrovės „Lion Air“ lėktuvas „Boeing-737 MAX 8“ . Žuvo visi 189 orlaivyje buvę žmonės.
O šių metų kovo 10-ąją nukrito Etiopijos oro linijų bendrovės orlaivis „Boeing-737 Max 8“, skridęs iš Adis Abebos į Nairobį. Per šią katastrofą žuvo 157 žmonės.