Aviacijos ir kosmoso pramonės milžinė, kuri praėjusiais metais atsisakė dešimčių tūkstančių darbo vietų, pernai užsakovams pristatė tik 157 lėktuvus – 59 proc. mažiau nei 2019 metais.
2020 metų pabaigoje bendrovė turėjo dar neįvykdytų užsakymų 4 223 orlaiviams, palyginti su beveik 5 900 orlaivių 2018 metų pabaigoje, kai oro linijų pramonė dar plėtėsi prieš prasidedant COVID-19 pandemijai, o orlaiviai 737 MAX vis dar skraidė.
2020 metais klientai atšaukė užsakymus 641 minėto modelio orlaiviams.
„Per pasaulinę pandemiją 2020 metais ėmėmės reikšmingų veiksmų prisitaikydami prie savo naujos rinkos, pertvarkydami savo verslą ir pristatydami savo komercijos, gynybos, kosmoso ir paslaugas klientams“, – teigė „Boeing“ finansų direktorius Gregas Smithas, kuris pavadino reguliavimo institucijų leidimą atnaujinti 737 MAX naudojimą, suteiktą 2020 metų pabaigoje, „labai svarbiu etapu“.
„2021 metais mes ir toliau imsimės teisingų veiksmų, kad pagerintume savo saugos kultūrą, išsaugotume likvidumą ir pertvarkytume savo verslą ateičiai“, – pridūrė G.Smithas.