Kovo 31 dieną pasibaigusį ketvirtį aviacijos milžinė pranešė apie 77 komercinių lėktuvų pristatymus.
Prieš metus šis rodiklis buvo 50 orlaivių.
Visgi tai buvo vos pusė 149 lėktuvų skaičiaus, pristatyto 2019 metais, prieš bendrovei susiduriant su dviguba krize, sukelta draudimo eksploatuoti orlaivius MAX po dviejų katastrofų bei COVID-19 sukelto kelionių pramonės nuosmukio.
Lapkričio vidurio JAV skrydžių saugos reguliuotojos leido grąžinti orlaivius „Beoing MAX“ į padangę po 20 mėnesių pertraukos.
„Boeing“ atnaujino orlaivių MAX valdymo ir pilotų mokymo protokolus.
Praėjusį penktadienį „Boeing“ rekomendavo 16 oro linijų bendrovių, naudojančių MAX, išspręsti „galimą elektros problemą“, atrastą lėktuvų gamybos metu.
Pirmąjį ketvirtį modeliai 737 lėktuvai 63 iš 77 pristatytų komercinių lėktuvų, įskaitant 58 „MAX“ modelio lėktuvus.
Kovo mėnesis bendrovei „Boeing“ taip pat buvo antras teigiamų MAX užsakymų mėnesis po to, kai vasarį pirmą kartą nuo 2019 metų lapkričio mėnesio užsakymų šiam modeliui skaičius ėmė augti.