Pasak platformos atstovų, vos startavusi paslauga iškart sulaukė vartotojų dėmesio dėl kol kas lietingų birželio orų.
Justinas Bambalas, „Bolt Food“ vadovas Lietuvoje sako, kad pagrindiniai faktoriai nulėmę plėtrą į didžiausią šalies kurortą yra lojalių klientų poreikiai bei kasmet kokybiškai gerėjanti Palangos restoranų pasiūla.
„Rudenį matysime, kiek ši paslauga aktuali baigiantis atostogų sezonui, bet faktas, kad Palangos restoranų sektorius nėra vien vasarotojų maitinimas – tai ir sudėtinė poilsio dalis bei traukos objektas. Natūralu, kad miestų vartotojas, atvykęs atostogų ar savaitgaliui, tikisi ne vien kokybiško maisto, bet ir technologinių galimybių, prie kurių yra pripratęs. Jau praėjusiais metais pastebėjome, kad vartotojai mūsų programėlę atsidaro ir Pajūryje, todėl šiais metai ruošėmės sezonui iš anksto ir pasiūlėme partnerystę įvairiems Palangos restoranams“, – pasakoja J.Bamabalas.
Jo teigimu, vienu iš pagrindinių iššūkių lieka nepakankamas kurjerių kiekis. Šiuo metu taikomi reikšmingai didesni užmokesčio už atliktus užsakymus įkainiai, nes platforma siekia pasiūlyti galimybę papildomai užsidirbti tiek vietiniams, tiek sezoniniams darbuotojams, derinantiems poilsį su papildomu uždarbiu.
Kitokia praktika taikoma Nidoje, kur „Bolt“ pavežėjimo paslauga skaičiuoja jau trečią sezoną – čia darbuojasi daugiausiai vietiniai vairuotojai. Pastarieji ypač vertina galimybę papildomai užsidirbti, nes Nidos poilsiautojai kelionėms gali skirti daugiau. Pasitaiko, kad sezono įkarštyje šio Kuršių Nerijos kurorto vairuotojų pajamos – didžiausios šalyje.
Aktyviausiai Kuršių Nerijos kurorte darbuojasi 6 elektromobiliai, į Nidą atkeliavę vasaros laikotarpiui. Pasak platformos atstovų, tokiu būdu siekiama kurortui pasiūlyti tylesnį ir švaresnį keliavimo būdą.
Kita svarbi tendencija – vasarą nepaprastai išaugantis kelionių skaičius Klaipėdoje. Vienas svarbiausių pikų metuose yra liepos paskutinėmis dienomis šurmuliuosianti Jūros šventė.