Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Bolt“ pradeda platinti verslo franšizę – plėsis Azijos ir Ramiojo vandenyno regione bei Lotynų Amerikoje

Europoje pirmaujanti pavėžėjimo platforma „Bolt“ pradeda platinti verslo franšizę. Taip tikimasi paspartinti įmonės augimą už Europos ir Afrikos ribų, plečiantis į Lotynų Ameriką ir Aziją, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Bolt food“
„Bolt food“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Bolt“ franšizės plėtros vadovas Nikita Utkinsas pabrėžia, kad praėjusiais metais įmonės klientų skaičius išaugo beveik dvigubai – iki 50 milijonų klientų 40 šalių ir 200 miestų.

„Pradedame platinti verslo franšizę, kuri suteiks galimybę vietos verslininkams kurti verslą, pasitelkiant mūsų, rinkos lyderių, technologijas ir patirtį. Džiaugiamės, kad pavėžėjimo, mikromobilumo ir maisto pristatymo paslaugomis galės naudotis milijonai gyventojų Azijos ir Ramiojo vandenyno regione, Lotynų Amerikoje ir ne tik“, – sako N.Utkinsas.

„Bolt“ bendradarbiaus su franšizės gavėjais, teiksiančiais mobilumo paslaugas vietinėse rinkose. Verslininkai bus atsakingi už rinkodarą, klientų aptarnavimą, pavežėjų ir kurjerių pritraukimą. Įmonės galės bendradarbiauti su „Bolt“, teikdamos vieną ar kelias paslaugas iš karto – pavėžėjimo, elektrinių paspirtukų ar dviračių nuomos, maisto pristatymo.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Andrius Pacevičius
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Andrius Pacevičius

„Bolt“ vadovas Lietuvoje Andrius Pacevičius neabejoja, kad franšizė padės bendrovei sėkmingai įsitvirtinti naujose svarbiose rinkose. „Nuolat auganti ir tobulėjanti įmonė tapo įdomi ir paklausi įvairiuose pasaulio regionuose.

Franšizės gavėjai-partneriai gerai išmano vietinę rinką, savo šalies įstatymus, kalbą, pažįsta kultūrą bei žmonių įpročius. Pasitelkiant „Bolt“ žinias ir patirtį, nuo šiol dar daugiau žmonių visame pasaulyje galės naudotis aplinkai draugiškesnėmis mobilumo mieste alternatyvomis“, – teigia A.Pacevičius.

Sprendimas pradėti platinti franšizę paremtas ilgalaike „Bolt“ patirtimi bendradarbiaujant su partneriais, teikiančiais mobilumo paslaugas pasirinktose vietinėse rinkose.

Nepaisant pastaraisiais metais stipriai augančios mobilumo paslaugų paklausos, šioje rinkoje vis dar yra milžiniškas potencialas inovacijoms.

„Nepaisant pastaraisiais metais stipriai augančios mobilumo paslaugų paklausos, šioje rinkoje vis dar yra milžiniškas potencialas inovacijoms. Tai parodė sėkmingas „Bolt“ bendradarbiavimas su vietos verslininkais tokiose šalyse kaip Meksika, Rusija ir Saudo Arabija.

Norime suteikti galimybę vietos verslininkams naudotis pasaulinio lygio technologijomis ir teikti kokybiškas mobilumo paslaugas milijonams žmonių visame pasaulyje“, – tvirtina N.Utkinsas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos