Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
07 15

„Bolt“ vadovas M.Villigas: apie automobilių mokestį, vietinės kalbos nemokančius vairuotojus ir pamokas Ukrainoje

Estijos vienaragio „Bolt“ vadovas Markusas Villigas išskirtinio interviu 15min metu pasidalijo pamokomis, kurių išmoko karo metu veikdamas Ukrainoje, pasisakė apie automobilių mokestį bei pasidalijo savo požiūriu, kiek automobilių mieste gyvenančiai šeimai būtų optimalu turėti.
Markusas Villigas
Markusas Villigas / Roberto Riabovo / BNS nuotr.

Liepos mėnesį pranešta, kad „Bolt“ prekės ženklą naudojantis Estijos startuolis „Bolt Technology“ 2023-iaisiais patyrė 91,9 mln. eurų grynojo nuostolio – 27,3 proc. daugiau nei užpernai. Tuo tarpu pajamos augo 37,4 proc. iki 1,7 mlrd. eurų.

Vis dėlto Vilniuje šią savaitę po ilgos pertraukos lankęsis „Bolt“ vadovas Markusas Villigas interviu 15min metu teigė, kad kompanijos situacija yra labai pozityvi, o nuostolis atsirado dėl investicijų į plėtrą.

„Mes versle jau maždaug 10 metų, pradėjome 2013 m. Kiekvienais metais augome. Ir jeigu galvočiau apie artimiausius 10 metų, aiškiai matau vieną dalyką – mes tiktai augsime ir augsime greičiau.

Priežastis paprasta – Europoje yra daugiau nei 250 mln. privačių automobilių, daugelis žmonių išleidžia didžiules sumas, milijardus dolerių savo automobilių priežiūrai, kurui ir draudimui. Kas toliau? Mes manome, kad dabar vyksta kartų kaita – jaunesni žmonės supranta, kad jiems nebebūtinas nuosavas automobilis.

Jie gali naudotis transporto priemone pagal poreikį – pavežėjai, „Bolt drive“, automobilių nuoma, paspirtukai, elektriniai dviračiai. Manau, kad ši banga – didžiulė. Ir nors mes dirbome 10 metų, kol kas realiai jaučiamės padarę 1 proc. to, kas laukia. Mes manome, kad čia dar yra tiek daug erdvės augimui“, – nurodė jis.

M.Viligas sako itin laukiantis savivaldžių automobilių, tačiau jiems Europos keliuose dar per anksti.

„Žiūrint į ilgąjį laikotarpį, mes nusiteikę itin agresyviai. Manau, kad savivaldžiai automobiliai visiškai pakeis pasaulį ir „Bolt“ bus pirmaujanti kompanija, kuri juos paleis visoje Europoje.

Tačiau, manau, kad yra du skirtingi dalykai – viena, turėti įspūdingą demoversiją ir kita, turėti ką nors, kas iš tikrųjų būtų naudojama milijonų žmonių. Mes matėme, kad JAV kompanija „Waymo“ ir kitos sukūrė tikrai įspūdingų prototipų. Jie važinėja nedidelėse miesto zonose ir priima teisingus sprendimus 99 proc. atvejų, bet to nepakanka – tokie automobiliai turi būti labai patikimi.

Jie turi būti daug saugesni nei žmogus prie vairo, nes kitaip žmogus jais nesinaudos“, – kalbėjo jis.

Šios ir daugybė kitų temų – 15min interviu.

Interviu temos

  • „Bolt“ kainos – kaip jos keisis ateityje?
  • Kada bus galimybė važinėti savivaldžiais automobiliais?
  • Kuo skiriasi Vakarų Europos šalių rinkos nuo Rytinės dalies
  • „Bolt“ pristatymo dronai ir sraigtasparniai – ar realu?
  • Verslo pamokos karo niokojamoje Ukrainoje
  • Finansiniai grupės rezultatai – kodėl patirtas nuostolis?
  • Kodėl šalmai prie paspirtukų nesprendžia problemų
  • Automobilių mokestis – už ar prieš?
  • Evakuacija mieste, kur daugybė pavežėjų – kas nutiktų?
  • Žinutė „Bolt“ vairuotojams

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų