Brangusi produkcija šiemet 81 proc. išaugino „Auga Group“ pelną

Verslininko Kęstučio Juščiaus netiesiogiai kontroliuojamos vienos didžiausių Baltijos šalyse ekologiško maisto gamybos bendrovių „Auga Group“ apyvarta pirmąjį šių metų ketvirtį siekė 17,56 mln. eurų ir buvo 10 proc. mažesnė nei tuo pačiu laiku pernai (19,48 mln. eurų).
„Auga“ pristatymo akimirka
„Auga“ pristatymo akimirka / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Per ketvirtį grupės grynasis pelnas siekė 1,21 mln. eurų ir buvo 81 proc. didesnis (0,67 mln. eurų), per „Nasdaq“ Vilniaus biržą pranešė „Auga Group“.

Bendrovės teigimu, mažesnius ketvirčio pardavimus lėmė menkesnis ankstesnių metų derlius, tuo metu pelno augimą daugiausia lėmė augalininkystė, kur išaugo produkcijos kainos.

„2021 metai grupei buvo kupini iššūkių, bet dabartinė situacija leidžia daryti pozityvias prognozes šiems metams – sėja įvyko pagal planą, pasėliai yra geros būklės, oro sąlygos augalininkystės segmentui taip pat yra geros. Be to, augalininkystės produkcijos kainos yra ženkliai išaugusios“, – pranešime sakė K.Juščius.

Grupės pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą bei amortizaciją (EBITDA) šiemet siekė 6,71 mln. eurų –17 proc. daugiau nei prieš metus (5,74 mln. eurų).

Anot bendrovės, dėl išaugusių produkcijos kainų ir geros pasėlių būklės šiemet tikimasi geresnio rezultato nei ankstesniais metais. Pienininkystės rezultatai taip pat stabiliai gerėja: primilžis auga, o padidėjusios produkcijos kainos sėkmingai augina segmento finansinius rodiklius.

Mažesnius grybų verslo rezultatus lėmė anksčiau patirti iššūkiai bei COVID-19 pandemija, dėl kurių jis dar nepasiekė ankstesnių gamybos apimčių – per ketvirtį jo apyvarta sumažėjo 3 proc. ir siekė 7,01 mln. eurų.

„Auga group“ akcijos kotiruojamos biržos Oficialiajame prekybos sąraše.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis