Brazilijoje teismas skyrė „Apple“ baudą dėl be įkroviklių parduodamų telefonų

Brazilijoje teismas ketvirtadienį skyrė „Apple“ 20 mln. JAV dolerių baudą už tai, kad bendrovė parduoda savo išmaniuosius telefonus „iPhone“ be įkroviklių, o teisėjas pavadino tokią praktiką „piktnaudžiavimu“, verčiančiu klientus pirkti papildomą produktą.
„Apple“
„Apple“ / 123RF.com nuotr.
Temos: 2 „Apple“ iPhone

Sprendimas, kurį bendrovė dar gali apskųsti, priimtas Brazilijos teisingumo ministerija rugsėjį skyrus gamintojai beveik 2,5 mln. JAV dolerių baudą dėl to paties dalyko bei uždraudus amerikiečių technologijų milžinei pardavinėti modelius „iPhone 12“ ir „iPhone 13“ be įkroviklių.

Naująją baudą – 100 mln. realų – San Paulo civilinio teismo teisėjas skyrė kaip žalos atlyginimą pagal Brazilijos vartotojų asociacijos ieškinį.

2020 metų spalio mėnesį „Apple“ nustojo komplektuoti naujuosius „iPhone“ su įkrovikliais, sakydama, kad taip nori padėti sumažinti elektronikos atliekų kiekį.

Tačiau šis žingsnis iš tikrųjų „reikalauja, jog vartotojai įsigytų antrą produktą tam, kad pirmasis veiktų“, savo sprendime parašė teisėjas Caramuru Afonso Francisco.

Teisėjas nurodė Kalifornijos bendrovei patiekti įkroviklius visiems Brazilijos vartotojams, kurie per pastaruosius dvejus metus įsigijo modelius „iPhone 12“ arba „iPhone 13“, ir įtraukti įkroviklius į visas naujus pirkinius.

Praėjusią savaitę Europos Parlamentas priėmė įstatymą, pagal kurį nuo 2024 metų pabaigos visi išmanieji telefonai, planšetiniai kompiuteriai ir fotoaparatai turės turėti USB-C tipo jungtis taikant vienodą įkroviklio standartą, o tai privers „Apple“ pakeisti savo telefonų dizainą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis