Grynasis pelnas per šešis mėnesius iki rugsėjo pabaigos šoktelėjo beveik trečdaliu iki 193 mln. svarų sterlingų (229 mln. JAV dolerių), palyginti su analogišku laikotarpiu metais anksčiau.
Pardavimai šoktelėjo 11 proc. iki 1,35 mlrd. JAV dolerių.
„Šiame kitame etape mes sutelksime dėmesį į augimą ir pagreitį“, – pelno ataskaitoje sakė generalinis direktorius Jonathanas Akeroydas.
„Turime aiškų planą, kaip tai pasiekti augimą, kalbant apie visus prekių ženklus, gaminius ir platinimą“, – pridūrė jis.
Padedama naujojo kūrybos direktoriaus Danieliaus Lee, „Burberry“ sieks „padvigubinti odinių gaminių, batų ir moteriškų, gatavų viršutinių drabužių pardavimus maždaug 50 proc.“, priduriama pareiškime.
Ilgainiui „Burberry“ sieks „padidinti aksesuarų pardavimus iki daugiau nei 50 proc. grupės pardavimų“.
Birtas D. Lee rugsėjį pakeitė italų dizainerį Riccardo Tisci.
Burberry“ ketvirtadienį pareiškė norinti „išnaudoti savo prekių ženklo galią“ remdamasi „nauja Danielio Lee kūrybine vizija“.
Mados namai ketina „persiorientuoti į britiškumą“, sustiprindama „ryšį su britų dizainu, amatais ir kultūra“.
Paskelbus pranešimą, bendrovės akcijų kaina Londono biržoje likusi nepakitusi.
„Burberry“ pirmojo pusmečio rezultatus padidino amerikiečių turistai, išleidžiantys daug santaupų Europoje, naudodamiesi stipresnio dolerio pranašumais“, – pažymėjo „Hargreaves Lansdown“ akcijų analitikė Sophie Lund-Yates.