Būtent tai, jog „Aldi“ ir „Lidl“ lentynose karaliauja vokiški ir kitų žemyninės Europos šalių produktai ir lems, kad dėl silpnėjančio svaro šie tinklai, lyginant su Britanijoje įsikūrusiais jų konkurentais, nukentės labiausiai.
„Svaro kritimas visų, kas prekes atsigabena iš Europos, kainas temps į viršų, bet labiausiai tai pajus „Aldi“ bei „Lidl“, – teigė tyrimų bendrovės „Bernstein“ analitikas Richardas Clarke'as.
„Beveik visi žemų kainų prekybos tinklai ne maisto produktus atgabena iš Europos, be to, jie dažnai rengia ir akcijų savaites, kurių metu siūlo maisto prekių iš įvairių Europos šalių“, – pridūrė R.Clarke'as.
Šiuo metu „Aldi“ ir „Lidl“ kartu užima daugiau nei dešimtadalį Jungtinės Karalystės mažmeninės prekybos rinkos.
Vis dėlto, europietiškas prekes siūlo ir kiti Didžiosios Britanijos mažmeninės prekybos tinklai.
Štai „Tesco“ parduotuvėse beveik pusė sūrio ir sviesto produktų yra iš kitų ES šalių. Tiesa, didesnę nei „Lidl“ ir „Aldi“ rinkos dalį užimantys tinklai turi didesnį imunitetą didesniems importo kaštams.
Ekspertai pažymi, jog „Aldi“ ir „Lidl“ parduotuvėse Didžiojoje Britanijoje kainos yra 15–20 proc. žemesnės negu pas konkurentus, todėl net ir padidinę kainas dėl svaro kritimo šie tinklai vis dar išliks konkurencingi.