Iki penktadalio šių etatų sumažės klientų aptarnavimo srityje, nes darbuotojus pakeis technologijos, įskaitant dirbtinį intelektą.
Šiuo metu kompanija turi 130 tūkst. darbuotojų
„Kai tik atsiranda naujų technologijų, gali įvykti didelių pokyčių“, – BBC sakė generalinis direktorius Philipas Jansenas.
Pasak jo, „generatyvinio dirbtinio intelekto“ įrankiai, tokie kaip „ChatGPT“, kurie gali rašyti esė, scenarijus, eilėraščius ir spręsti kompiuterinius kodus panašiai kaip žmogus, „suteikia mums pasitikėjimo, kad galime žengti dar toliau“.
P. Jansenas teigė, kad dirbtinis intelektas paslaugas padarys greitesnes, geresnes ir sklandesnes, ir pridūrė, kad pokyčiai nereiškia, jog klientai „jausis taip, tarsi bendrautų su robotais“.
„Esame daugiakanaliai, veikiame internetu, turime 450 parduotuvių ir tai visiškai nesikeičia. Mūsų klientai turi daugybę galimybių bendrauti su BT žmonėmis, yra daugybė žmonių, su kuriais galima pasikalbėti“, – sakė jis.
P. Jansenas pridūrė, kad „naujos technologijos skatina naujų darbo vietų kūrimą“, nors „BT“ yra sakiusi, kad 2020-ųjų pabaigoje turės „daug mažiau darbuotojų“, rašo BBC.
BT, kuri yra didžiausia JK plačiajuosčio ir mobiliojo ryšio paslaugų teikėja, šiuo metu plečia savo šviesolaidinį tinklą. Bendrovės atstovai teigė, kad baigus darbus jai nebereikės tiek daug darbuotojų tinklams kurti ir prižiūrėti.
Be to, pasak kompanijos atstovų, dėl naujesnių ir efektyvesnių technologijų, įskaitant dirbtinį intelektą, ateityje aptarnauti klientus reikės mažiau žmonių.
Šis žingsnis žengtas netrukus po to, kai „Vodafone“ pranešė, kad per ateinančius trejus metus panaikins dešimtadalį darbuotojų, t. y. 11 000 darbo vietų, rašo BBC.