Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Britų televizijos komentatorius padavė „Facebook“ į teismą dėl „melagingų“ reklamos įrašų

Vienas asmeninių finansų ekspertas, kuris reguliariai pasirodo Didžiosios Britanijos televizijos laidose, pirmadienį padavė į teismą socialinį tinklą „Facebook“, kuriame, anot jo, pernai buvo paskelbta daugiau kaip 50 melagingų reklamos įrašų, kuriuose buvo paminėtas jo vardas.
„Facebook“
„Facebook“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Svetainės „MoneySavingExpert“ įkūrėjas Martinas Lewisas dėl pernai paskelbtų reklamos įrašų, daugelis kurių buvo naudoti kaip būdas vilioti pinigus iš žmonių, JAV įsikūrusiam socialiniam tinklui iškėlė ieškinį dėl šmeižto.

Žalos atlyginimą, jeigu jis bus priteistas, M.Lewisas žada skirti labdarai. Jis tikisi, kad ši byla taps precedentu, nes panašiuose melaginguose reklamos įrašuose dažnai minimos įvairios garsenybės, joms apie tai nė neįtariant.

„Man jau gana. Tai kenkia mano reputacijai, bet dar svarbiau yra tai, kad tai kenkia realiems žmonėms, kurie sąžiningai duoda pinigus, kuriuos kraunasi sukčiai“, – pareiškė jis.

„Yra klientų, kurie prarado daug pinigų. Kai kurie iš jų net atsisako su manimi kalbėti, nes skelbime matė mano nuotrauką ir mano, kad juos apgavau aš“, – pažymėjo M.Lewisas.

„Tikiuosi, kad ši byla kitiems žmonėms, kurie atsidūrė tokioje pat padėtyje, atvers galimybę apginti savo teises“, – pareiškė jis.

Tuo tarpu „Facebook“ nesutiko su M.Lewiso teiginiu, kad tokio pobūdžio skelbimai, kuriuose remiamasi žinomais žmonėmis, jiems apie tai nežinant, yra plačiai paplitę.

„Facebook“ tinkle neleidžiame skelbimų, kurie yra klaidinantys ar melagingi, ir Martinui Lewisui paaiškinome, kad jis turėtų pranešti apie visus įrašus, kurie pažeidžia jo teises, ir jie bus pašalinti“, – pareiškė įmonė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos