Svetainės „MoneySavingExpert“ įkūrėjas Martinas Lewisas dėl pernai paskelbtų reklamos įrašų, daugelis kurių buvo naudoti kaip būdas vilioti pinigus iš žmonių, JAV įsikūrusiam socialiniam tinklui iškėlė ieškinį dėl šmeižto.
Žalos atlyginimą, jeigu jis bus priteistas, M.Lewisas žada skirti labdarai. Jis tikisi, kad ši byla taps precedentu, nes panašiuose melaginguose reklamos įrašuose dažnai minimos įvairios garsenybės, joms apie tai nė neįtariant.
„Man jau gana. Tai kenkia mano reputacijai, bet dar svarbiau yra tai, kad tai kenkia realiems žmonėms, kurie sąžiningai duoda pinigus, kuriuos kraunasi sukčiai“, – pareiškė jis.
„Yra klientų, kurie prarado daug pinigų. Kai kurie iš jų net atsisako su manimi kalbėti, nes skelbime matė mano nuotrauką ir mano, kad juos apgavau aš“, – pažymėjo M.Lewisas.
„Tikiuosi, kad ši byla kitiems žmonėms, kurie atsidūrė tokioje pat padėtyje, atvers galimybę apginti savo teises“, – pareiškė jis.
Tuo tarpu „Facebook“ nesutiko su M.Lewiso teiginiu, kad tokio pobūdžio skelbimai, kuriuose remiamasi žinomais žmonėmis, jiems apie tai nežinant, yra plačiai paplitę.
„Facebook“ tinkle neleidžiame skelbimų, kurie yra klaidinantys ar melagingi, ir Martinui Lewisui paaiškinome, kad jis turėtų pranešti apie visus įrašus, kurie pažeidžia jo teises, ir jie bus pašalinti“, – pareiškė įmonė.