Britus papiktino „Vinted“ sprendimas: klientai užvertė skundais

Naudotų drabužių programėlė „Vinted“ pakeitė siuntų pristatymo galimybes Jungtinėje Karalystėje, bet po kilusio klientų pasipiktinimo grįžo prie senos tvarkos.
Žygimantas Gedvila/BNS nuotr. „Vinted“
Žygimantas Gedvila/BNS nuotr. „Vinted“

Iš viso Jungtinėje Karalystėje „Vinted“ platformoje yra daugiau kaip 16 mln. paskyrų.

Kaip rašo BBC, „Vinted“ yra populiari iš dalies dėl galimybės rinktis skirtingas siuntų pristatymo įmones, nes pardavėjai gali atsisakyti tų bendrovių, kurios jiems netinka – pavyzdžiui, jei įmonė reikalauja atspausdinti etiketę, o neturi spausdintuvo.

Tačiau šią savaitę „Vinted“ naudotojai socialiniuose tinkluose pradėjo piktintis, kad iš jų profilių dingo siuntų bendrovių sąrašas.

Štai Devone gyvenanti Olivia Lott sakė, kad anksčiau buvo išjungusi siuntimo galimybę per „InPost“ kurjerius, nes artimiausias jų siuntų išsiuntimo punktas yra už 30 minučių kelio automobiliu. Tačiau, kai šią savaitę vienas pirkėjas paprašė jos atsiųsti siuntą per „InPost“ kurjerius, moteris pamatė, kad paskyroje nebeliko kurjerių sąrašo.

Išklausiusi naudotojų atsiliepimus apie šį pakeitimą, „Vinted“ sakė BBC, kad jos programėlėje esančios siuntimo parinktys grąžintos į ankstesnius nustatymus.

„Vinted“ BBC sakė, kad pokytis buvo atliktas pirmadienį.
Bendrovės pareiškime teigiama: „Mes nuolat testuojame ir bandome įvairius dalykus, kad galėtume tobulinti „Vinted“.

„Neseniai atlikome keletą pakeitimų, dėl kurių kai kurie mūsų nariai turėjo kitokią pristatymo galimybių valdymo patirtį. Išgirdome atsiliepimus ir patvirtiname, kad pristatymo parinktys grįžo į ankstesnius nustatymus, todėl nariams nereikia imtis jokių papildomų veiksmų“, – komentavo bendrovė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis