Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Burger King“ franšizės Baltijos šalyse valdytoja atideda pirmųjų užkandinių atidarymą

Tarptautinio greitojo maisto restoranų „Burger King“ franšizės Baltijos šalyse valdytoja – didžiausia Estijos laivininkystės bendrovė „Tallink Grupp“ – atideda pirmųjų šio prekės ženklo užkandinių atidarymo planus.
„Burger King“
„Burger King“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Tallink Grupp“, pirmuosius „Burger King“ restoranus Baltijos valstybėse planavusi atidaryti balandžio-gegužės mėnesiais, dabar skelbia, jog tokie planai dėl COVID-19 epidemijos tapo nerealus ir atidedami neapbrėžtam laikui.

Bendrovės pranešime pažymima, jog pirmosios „Burger King“ užkandinės statomos, jų atidarymui aktyviai ruošiamasi, tačiau dieną, kada jos atvers duris pirkėjams, padiktuos koronaviruso epidemijos situacija – tai bus tada, kai lankytis viešosiose erdvėse taps saugu.

„Burger King“ franšizę 20-iai metų „Tallink Grupp“ įsigijo pernai rugsėjį. Estijos bendrovė tikisi Baltijos šalyse suformuoti platų šių užkandinių tinklą, sukurti apie 800 naujų darbo vietų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?