Restoranų tinklas antradienį pranešė, kad Švedija bus pirmoji Europos šalis, kurioje jis pasiūlys šiuos mėsainius, o prekybos pradžia numatyta trečiadienį.
Švedijos „Burger King“ generalinis direktorius Iwo Zakowskis (Ivas Zakovskis) pareiškė, kad „daugybė svečių prašo daugiau galimybių sumažinti mėsos vartojimą“.
„Burger King“ jau parduoda daržovių mėsainius, tačiau jie dažniausiai skirti vegetarams, kuriems ne itin svarbu, kad mėsainis atrodytų kaip mėsa bei kad savo skoniu primintų mėsą.
Balandžio mėnesį „Burger King“ išbandė „Impossible Whopper“ Jungtinėse Valstijose, kur siekė parduoti daugiau šio produkto mėsos mėgėjams. Pardavimai buvo tokie sėkmingi, kad buvo nuspręsta toliau judėti šia kryptimi.