Pasak jo, „Spotify“ sėkmę lėmė kelios priežastys, kurių svarbiausia – tinkamas laikas ir technologija, leidusi pakankamai pigiai ir greitai perkelti vartotojų muziką iš jų kietųjų diskų į „debesis“.
„Be to, muzikos industrijoje tuo metu susiklostė atitinkamas klimatas – įrašų pardavimai krito greitai kelerius metus iš eilės. Jaunoji karta klausėsi muzikos internete, bet nesinaudojo jokiais komerciniais kanalais. Taigi visi buvo muzikos piratai“, – SEB renginyje mažoms ir vidutinėms įmonės „Inovacijų laboratorija“ kalbėjo A.Ehnas. SEB Baltijos šalyse „Inovacijų laboratoriją“ organizuoja antrus metus iš eilės, šiemet klausiama, ar 2015-ieji taps inovacijų Lietuvos versle lūžio metais?
Tuo metu muzikos pasaulis, pasak jo, nepasiūlė jokio patrauklaus pasiūlymo, kodėl žmonės turėtų mokėti už muziką, kurią gali atsisiųsti nemokamai.
„Mes pasiūlėme kitokį žvilgsnį, kokio nesiūlė muzikos industrija. Mes galvojome, kokią alternatyvą galime pasiūlyti piratavimui“, – pasakojo jis.
Todėl dalis žmonių, užuot klausęsi muzikos nelegaliai, pasirinko alternatyvą – nemokamą dainų perklausą „Spotify“ muzikos platformoje. Kiti, norėdami atsisakyti reklamos ir gauti daugiau paslaugų, pradėjo mokėti už „Spotify“.
„Mes pasiūlėme žmonėms patogumą – labai paprasta įjungti „Spotify“ ir ieškoti mėgstamos dainos, kurios gali klausytis jau po kelių sekundžių“, – kalbėjo A.Ehnas, pabrėždamas piratavimo nepatikimumą.
Be to, pasak jo, dažnai „Spotify“ siūlo geresnę įrašų kokybę. Tiesa, nors turi daug už muziką mokančių klientų, bendrovė dar nedirba pelningai.