Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2023 05 11

„Caffeine“ ir „Narvesen“ valdytoją pernai smukdė Covid-19, karas ir elektros kainos

Norvegijos kapitalo bendrovė „Reitan Convenience Lithuania“, Lietuvoje valdanti prekės ženklus „Narvesen“, „Caffeine“ bei „Lietuvos spauda“, pernai patyrė 0,98 mln. eurų nuostolį (2021 metais – 2,5 mln. eurų). Įmonė teigia, kad tai lėmė brangusi elektra, Covid-19 ir karas Ukrainoje.
Kavinės vitrininiai langai
Kavinės vitrininiai langai / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Ženklią įtaką pelningumui darė augantys elektros energijos kaštai, kurie, lyginant su 2021 metais, padidėjo net 120 procentų“, – teigiama Registrų centrui pateiktame metiniame pranešime.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų