„Camelia“ tęsia plėtrą, buvęs akcininkas imasi NT ir ekologiškos kosmetikos

Bendrovės „Nemuno vaistinės“, valdančios „Camelia“ vaistines, akcininkais tapo įmonės „Medigate Management“, „PB Holdingas“, „SK Holdingas“, po Konkurencijos tarybos leidimo įsigijusios kontrolinį akcijų paketą iš vaistinių tinklo steigėjo Alvydo Barsteigos, kuris traukiasi iš farmacijos srities ir imasi nekilnojamojo turto bei prekybos ekologiškos kosmetikos produktais verslų. Sandorio suma neskelbiama, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Camelia“ vaistinė
„Camelia“ vaistinė / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Gavę Konkurencijos tarybos leidimą dėl akcijų pardavimo, sėkmingai užbaigėme sandorį. Alvydas Barsteiga nuo įmonės įsteigimo kryptingai vykdė vaistinių tinklo plėtrą, kuri iki šiol duoda puikius rezultatus“, – komentavo „Nemuno vaistinės“ akcininkas Petras Bartkus, kuris yra vienas iš šio vaistinių tinklo steigėjų.

Pasak jo, vaistinių tinklas patvirtino naują vaistinių tinklo strateginį planą, pagal kurį numatyta tolesnė plėtra Lietuvoje ir proaktyvus su COVID-19 susijusių produktų bei paslaugų teikimas vartotojams.

Iš vaistų prekybos verslo pasitraukęs buvęs UAB „Nemuno vaistinės“ akcininkas Alvydas Barsteiga savo kapitalą nukreipė į dvi naujas sritis – poilsio nekilnojamąjį turtą (NT) užsienyje ir prekybą ekologiška kosmetika Lietuvoje. „Nuo šiol su medicina ir farmacijos sritimi nebeturiu nieko bendro, mano ateities planuose – verslai užsienio šalyse. Į naujus verslus bus investuota per 10 mln. eurų. Šiuo metu analizuojamas pandemijos poveikis tarptautiniam turizmui, vertinamos perspektyvios investicijos Europoje, JAV ir Australijoje, kur bus plėtojami resort tipo viešbučių kompleksai“, – sakė jis.

A.Barsteiga ėmėsi plėtoti kosmetikos prekybos verslą kartu su Tahina Armele Ravonjiarisoa, kuris bus atsakingas už ambicingą įmonės „Armele“ plėtrą Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje bei Lenkijoje. Verslininkas įmonei „Armele“ per artimiausius 5 metus skirs 3 mln. eurų investicijų, o ilgametę tarptautinę marketingo patirtį turintis įmonės vadovas Tahina Armele Ravonjiarisoa imsis įgyvendinti ambicingus verslo plėtros planus – organizuos ekologiškų bei natūralių kosmetikos produktų prekybą per visus vaistinių tinklus, grožio, ekologiškų prekių platinimo parduotuves.

Šiuo metu „Armele“ dirba su „Camelia“ vaistinių tinklu, tačiau domisi bendradarbiavimo galimybėmis su kitais mažmeninės vaistų prekybos žaidėjais, specializuotais grožio prekių ir ekologiškų produktų prekybos tinklais.

„Armele“ turi išskirtines produkcijos platinimo sutartis su Prancūzijos kapitalo bendrove „Lebau“, gaminančią „Cosmos“ sertifikatus turinčią ekologišką kosmetiką „Bio Innovation“ bei šiuo metu ypač populiarėjantį minimalistinio vartojimo požiūrį atitinkančias ekologiškas „Corine de Farme“ kosmetikos priemones. „Armele“ taip pat atstovauja ir platina Turkijoje gaminamą „Bio Balance“ kosmetiką su augaliniais ekstraktais ir natūraliomis medžiagomis.

„Pandemija iš esmės perstumdė kosmetikos rinkos pozicijas. Dėl socialinių suvaržymų visame pasaulyje gerokai sumažėjo dekoratyvinės kosmetikos paklausa, tačiau išaugo susidomėjimas odos bei plaukų priežiūros priemonėmis. Didelį augimo potencialą turi natūralios ir ekologiškos kosmetikos segmentas, kuriam tarptautiniai analitikai ilgajam laikotarpiui prognozuoja stabilų vidutinį metinį 5-6 proc. augimą“, – sako Tahina Armele Ravonjiarisoa. Pasak jo, natūralios ir ekologiškos kosmetikos paklausos augimas leidžia šiam segmentui prognozuoti sėkmę Lietuvoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis