„Cargo stream“ plečiasi Prancūzijoje

Skaitmeninę logistikos valdymo sistemą vystanti Lietuvos bendrovė „Cargo stream“ plečiasi Prancūzijoje – Diunkerko uoste steigiama bendra įmonė su vietos investuotojais.
Siuntiniai
Asociatyvi nuotr. / 123RF.com nuotr.

Įkūrus bendrą įmonę bus suformuota bendra „Cargo stream“ infrastruktūra Europoje, apjungiant ekspeditorių, vežėjų, krovinių užsakovų, uostų ir jūrų linijų veiklą, pranešė įmonė.

„Cargo stream“ operacijų vadovo Šarūno Belicko teigimu, bendrovė ketina plėtrai pritraukti apie 2 mln. eurų investicijų, derybos dėl to jau vyksta su vienu Europos fondų.

„Pagrindinis uostas Šiaurės Prancūzijoje, per kurį kasmet aptarnaujama 2 mln. jūrinių konteinerių, pasirinktas ne be reikalo. (...) Esame pasiruošę staigiai plėtrai ir dideliam klientų skaičiaus perkėlimui į mūsų sukurtą sistemą, apjungiant visus logistinės grandinės dalyvius“, – pranešime sakė jis.

Naujoji partnerystė, pasak „Cargo stream“ vadovų, svarbi, nes joje dalyvauja investuotojai iš logistikos verslui strategiškai svarbaus Diunkerko uosto, kuris aptarnauja vieną didžiausių konteinerinės laivybos linijų pasaulyje.

„Norime suteikti galimybę smulkiems ir vidutiniams logistikos rinkos veikėjams žengti skaitmenizavimo keliu, ypač turint galvoje, kad 84 proc. Prancūzijos transporto kompanijų turi mažiau nei 20 darbuotojų“, – pranešime sakė Diunkerko uosto valdytojas ir vienas „Cargo stream“ investuotojų Stephane‘as Gouvartas.

„Cargo stream“ jau turi įmonę Jungtinėje Karalystėje, biurą Vokietijoje, be to, kartu su vietos investiciniu fondu ji steigia bendrą įmonę Lenkijoje.

„Cargo stream“ plėtoja platformą, kuri leidžia valdyti krovinių pervežimus, spręsti logistikos grandinės dalyvių komunikacijos ir užsakymų valdymą, skaitmenizuoti kitus procesus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis