„CargoGO Logistics“ vykdomasis direktorius Osvaldas Švitra teigė, kad taip norima sukurti patrauklesnes darbo sąlygas vairuotojams, sutrumpinti jų atvykimo iki darbo vietos laiką.
„Tinkamas darbo ir poilsio režimas yra vienas iš būdų užtikrinti kokybišką ir produktyvų darbą. Planuojama, kad vairuotojai sutaupys net po kelias darbo dienas, kurios būdavo skiriamos kelionei į Vilnių, o vėliau – kelionei į Vakarų Europą ir atgal namo“, – pranešime teigė „CargoGO Logistics“ vairuotojų skyriaus vadovas Pranas Pernaravičius.
Pasak pranešimo, vairuotojams į Vilnių reikės atvykti tik vieną kartą – pasirašyti darbo sutartį ir dalyvauti mokymuose, vėliau jie galės atvykti tiesiai į Lenkiją, o iš čia – į artimiausią maršruto pradžios tašką bet kurioje Vakarų Europos šalyje.
Kaip BNS penktadienį teigė įmonės atstovai, projekto kaštai nėra skelbiami.
Vilniuje registruota „CargoGO Logistics“ veža krovinius į Vakarų Europą ir teikia ekspedijavimo paslaugas.
Vairuotojams iš Baltarusijos, Ukrainos ir kitų šalių įmonės vairuotojams šiuo metu pirmiausia tenka atvykti į Lietuvą, kur pasirašomos darbo sutartys bei kiti dokumentai, vyksta apmokymai ir instruktažas, o tada laukia dar viena kelionė – per Lenkiją į numatytą Vakarų Europos šalį. Taip prarandamos kelios darbo dienos, rašoma pranešime.