„Carlsberg“ nuo šiol vietoj plastikinių žiedų paprasčiausiai naudos klijus, tokiu būdu į vieną pakuotę sujungiant šešias alaus skardines. Anot bendrovės, šis sprendimas padės plastiko atliekas per metus sumažinti 1,2 tūkst. tonų.
Anksčiau panašių iniciatyvų, skirtų mažinti plastiko naudojimą pakavimui, ėmėsi tokios įmonės kaip „Ikea“, „McDonalds“, „Starbucks“ ar „Adidas“.
Pasaulinė plastiko gamyba nuo 2006 iki 2016 metų pašoko nuo 245 mln. iki 348 mln. tonų, rodo asociacijos „PlasticsEurope“ duomenys.
Pastaraisiais metais Europoje yra vykdomos įvairios kampanijos prieš plastiką, o Europos Sąjunga (ES) gegužę pasiūlė uždrausti vienkartinių plastikinių maišelių naudojimą.
Per metus į pasaulio vandenynus yra išmetama maždaug 12 mln. tonų plastiko, daugiausia – vienkartinių plastikinių pakuočių, skelbia aplinkosaugos organizacija „Greenpeace“.