„Cathay Pacific“ nuostoliai pernai siekė 2,8 mlrd. JAV dolerių

Honkongo oro linijų bendrovė „Cathay Pacific“ trečiadienį pranešė, kad praėjusiais metais patyrė rekordinius 2,8 mlrd. JAV dolerių nuostolius.
„Cathay Pacific“ lėktuvai
„Cathay Pacific“ lėktuvai / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Bendrovės valdybos pirmininkas Patrickas Healy’s apibūdino 2020-uosius kaip „sudėtingiausius“ per 70 metų bendrovės istoriją ir teigė, kad dabar daug kas priklausys nuo to, kiek veiksmingos ir kaip plačiai bus vykdomos pasaulinės vakcinacijos nuo COVID-19 programos.

„Neaišku, kaip per artimiausius mėnesius vystysis pandemija ir koks bus jos poveikis“, – perspėjo jis, sakydamas, jog grupė skaičiuoja, kad 2021 metais keleivių srautai nesieks net pusės iki pandemijos buvusio lygio.

Bendrovės nuostoliai buvo didesni, nei prognozavo „Bloomberg News“.

Antrąją praėjusių metų pusę nuostoliai siekė 11,8 mlrd. Honkongo dolerių, palyginti su 9,9 mlrd. Honkongo dolerių per pirmuosius šešis metų mėnesius.

Pajamos buvo didesnės, nei tikėtasi, ir siekė 46,93 mlrd. Honkongo dolerių, daugiausia dėl krovinių, kuriuos aviakompanija skraidino kilus pasaulinei sveikatos krizei.

Kaip ir visos didžiosios oro linijų bendrovės, „Cathay Pacific“ koronaviruso pandemijos metu susidūrė su labai dideliais sunkumais, tačiau Honkongo vežėjos padėtis buvo itin kebli, nes ji neturi vidaus rinkos, kuria galėtų pasiremti.

Be to, prasidedant pandemijai bendrovė jau buvo atsidūrusi pažeidžiamoje padėtyje dėl Honkongą ištikusios recesijos bei didžiulių demokratinių protestų, lėmusių klientų srautų sumažėjimą, ypač iš pelningos žemyninės Kinijos rinkos.

Bendrovė sulaukė ir valdžios institucijų veiksmų savo atžvilgiu, nes kai kurie jos darbuotojai prisijungė prie protestų arba išreiškė jiems paramą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis