Čekijos aludarė „Budvar“ pranešė apie rekordinį eksporto augimą

Čekijos alaus darykla „Budvar“, kuri ilgą laiką bylinėjosi su JAV bendrove „Anheuser-Busch“ dėl prekės ženklo „Budweiser“ naudojimo, praėjusiais metais gerokai padidino alaus eksportą, nepaisant COVID-19 pandemijos.
Alkoholis
Alkoholis / 123RF.com nuotr.
Temos: 2 Alus Eksportas

126 metų senumo valstybinė alaus gamintoja „Budejovicky Budvar NP“ pirmadienį pranešė, kad 2021-aisiais jos eksportas augo rekordiškai – 11 proc. iki 1,3 mln. hektolitrų.

Savo alų „Budvar“ realizuoja daugiau kaip 70 valstybių. Jos pranešime pažymima, kad visos pagrindinės rinkos, įskaitant Vokietiją, Jungtinę Karalystę ir Slovakiją, prisidėjo prie pardavimų augimo.

Anksčiau „Budvar“ skelbė, jog gamyba praėjusiais metais augo taip pat rekordiškai – 4,6 proc. iki 1,8 mln. hektolitrų, tačiau pelno duomenų nepateikė.

COVID-19 pandemija pakoregavo alaus rinkos struktūrą – krito alaus statinėse ir cisternose paklausa, nes barai ir restoranai kurį laiką buvo uždaryti, bet padidėjo išpilstyto alaus poreikis.

Pastaraisiais metais „Budvar“ padidino gamybos pajėgumus iki daugiau kaip 2 mln. hektolitrų alaus per metus, o šios investicijos leido įmonei efektyviai reaguoti į pandemijos sukeltus pokyčius alaus rinkoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis