„Chevron“ dėl COVID-19 protrūkio telkiniuose ėmė reikalauti, kad darbuotojai skiepytųsi

JAV naftos ir dujų sektoriaus įmonėse plintant koronavirusinei infekcijai, antra pagal dydį šalies naftos bendrovė „Chevron“ ėmė reikalauti, kad kai kurie darbuotojai pasiskiepytų nuo COVID-19, rašo JAV verslo dienraštis „The Wall Street Journal“, remdamasis šaltiniais.
Naujojoje Vilnioje mobilusis vakcinacijos centras
Naujojoje Vilnioje mobilusis vakcinacijos centras / Arno Strumilos / 15min nuotr.

„Chevron“ viena pirmųjų iš JAV naftos ir dujų bendrovių imasi tokios priemonės, nes COVID-19 protrūkiai pakenkė gavybai svarbiuose Teksaso ir Naujosios Meksikos telkiniuose, taip pat Meksikos įlankoje esančiose naftos platformose.

Dabar „Chevron“ įpareigojo pasiskiepyti savo darbuotojus užsieniečius, taip pat darbuotojus, vykstančius į užsienio objektus, bei darbuotojus, esančius su JAV vėliava plaukiojančiuose tanklaiviuose, pranešė bendrovės atstovas Bradenas Reddallas.

Be to, iki lapkričio 1 dienos taip pat turės pasiskiepyti darbuotojai, dirbantys Meksikos įlankoje esančiose platformose, ir aptarnaujantis personalas sausumoje.

Dėl šių bendrovės veiksmų bus paskiepyti keli tūkstančiai darbuotojų.

„Chevron“ siekia saugoti savo darbuotojų sveikatą, o vakcinacija yra patikimiausias būdas“, – pareiškė B.Reddallas.

Bendrovė taip pat svarsto galimybę pareikalauti, kad pasiskiepytų visi darbuotojai, pranešė „The Wall Street Journal“ šaltiniai.

Panašių priemonių imasi ir kitos JAV naftos bei dujų sektoriaus bendrovės.

Pavyzdžiui, naftos gavybos bendrovė „Hess“, kaip ir „Chevron“, pareikalavo, kad iki lapkričio 1 dienos pasiskiepytų Meksikos įlankos platformoje dirbantys darbuotojai.

O naftos perdirbimo bendrovė „Valero Energy“ ėmė reikalauti, kad būtų pasiskiepiję visi nauji darbuotojai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis