Manoma, kad aljansas, kurio veikla susikoncentruos Jungtinėse Valstijose, sutelks dėmesį į tris sritis: bendradarbiavimą vykdant viešąją politiką skatinant vandenilio infrastruktūros kūrimą, elektrinių transporto priemonių rinkos ir reikalingo vandenilio tiekimo vertinimą bei galimybių kartu tirti ir plėtoti vandeniliu varomą transportą ir vandenilio saugojimą paiešką.
Bendros veiklos tikslas yra „skatinti funkcionuojančią ir klestinčią pasaulinę vandenilio ekonomiką“, teigiama bendrovių pranešime spaudai.
Trečiadienį paskelbtas susitarimo memorandumas nėra privalomas, tačiau „nutiesia kelią į oficialaus strateginio aljanso sukūrimą iki 2021 metų trečiojo ketvirčio pradžios“, elektroniniame laiške teigė „Chevron“ atstovas.
Šanchajaus automobilių parodoje šią savaitę „Toyota“ pristatė planus, numatančius, kad jos pasaulinė elektromobilių modelių linija pasieks vartotojus jau po kiek daugiau nei vienerių metų.
„Chevron“ pastaruoju metu susidūrė su aplinkosaugininkų spaudimu neatsilikti nuo Europos naftos milžinių, tokių kaip „Royal Dutch Shell“ ir „Total“, kurios išsikėlė tikslą pasiekti grynąjį nulinį anglies dvideginio išmetimą.
Visgi „Chevron“ teigė neplanuojanti atsisakyti savo degalinių.
„Kuras laikui bėgant keičiasi ir keisis toliau, o vandenilio siūlymas mažmeninės prekybos vietose yra tokio pokyčio tęsinys“, – teigė „Chevron“ atstovas.
„Galiausiai vartotojų pageidavimai ir padeda skatinti „Chevron“ prekių ženklo mažmeninės prekybos degalinių pasiūlą, tačiau manome, kad vartotojams ir toliau reikės benzino ir dyzelino“, pridūrė bendrovė.
Manoma, kad metiniame susirinkime gegužės mėnesį „Chevron“ sulauks akcininkų spaudimo imtis konkrečių veiksmų kovos su klimato kaita srityje, taip pat priemonių skelbti daugiau informacijos apie įmonės lobistinę veiklą.