Čia tai bent: „Balenciaga“ maišelis kaip iš akies trauktas „Maximos“ krepšys

Internautus socialiniuose tinkluose prajuokino prabangaus ispanų mados namų ženklo „Balenciaga“ už daugiau kaip 2000 eurų parduodamas maišelis, primenantis „Maximos“ krepšį už 2,99 euro, dekoruotą spalvotomis uogomis.
„Maxima“ maišas ir „Balenciaga“ rankinė
„Maxima“ maišas ir „Balenciaga“ rankinė / 15min montažas

Tiesa, skirtumų tarp šių gaminių yra – ne tik dėl kainos. Pavyzdžiui, lietuviško prekybos tinklo krepšys gamintas iš plastiko, tuo metu „Balenciaga“ jam naudojo 100 proc. veršelio odą.

„Balenciaga“ – tai prabangi Ispanijos mados namų įmonė, įkurta 1917 m. San Sebastiane, Ispanijoje, garsaus dizainerio Cristóbalio Balenciagos. Šie mados namai žinomi dėl savo novatoriškų dizainų, avangardiško stiliaus, drąsių siluetų ir eksperimentavimo su formomis bei medžiagomis.

„Maxima" komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė 15min teigė, kad išties pastarosiomis dienomis sulaukia komentarų, kad garsus prekės ženklas galimai yra įkvėptas „Maximos“ daugkartinio naudojimo pirkinių maišelio.

„Sutapimas tai ar ne, tačiau tikrai prieš dešimt metų mes buvome pasigaminę vizualiai labai panašų pirkinių krepšį, kuriuo keletą metų prekiavo „Maxima“ parduotuvės tiek Lietuvoje, tiek Latvijoje ir Estijoje. Jis kainavo 2.99, buvo labai mėgstamas mūsų pirkėjų. Uogų motyvas taip pat buvo būdingas ir mūsų parduotuvių interjerui“, – teigė I.Trakimaitė-Šeškuvienė.

„Maxima“ nuotr./„Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė
„Maxima“ nuotr./„Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė

Tiesa, jau bene ketverius metus šiuo maišeliu prekybos tinklo parduotuvėse neprekiaujama.

„Turime jau visai kitą daugkartinio naudojimo pirkinių krepšio modelį, kaip ir parduotuvių interjerai yra atnaujinti ir pakeisti, tačiau mums malonu žinoti, kad uogų motyvai, kuriuos tikrai plačiai prieš keletą metų naudojome savo komunikacijoje vis dar yra madingi, o mūsų pirkėjai vis dar jaučia sentimentus jiems“, – pridūrė ji.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis