Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Čili“ darbuotojai skundžiasi neatgavę algų, vadovas nesulaukia valstybės paramos

Restoranų tinklas „Čili“ atnaujino savo veiklą, tačiau darbuotojai skundžiasi negavę atlyginimų dar už vasarį ir kovą. Jie sako, kad bendrovės vadovai nesidalija gauta parama iš valstybės, bet tinklo vadovas Jonas Karosas teigia, kad jokia parama ir dotacijos nėra gautos.
„Čili“
„Čili“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Iki šiandien darbuotojai negavo atlyginimų už vasario ir kovo mėnesius, o jokios informacijos vadovai neteikia. „Čili“ gavo lengvatas iš valstybės, bet algų vis tiek neišmoka“, – skundėsi „Čili“ darbuotojai, atsiuntę laišką 15min.

Jų teigimu, įmonė nemoka nuomos mokesčio, „Sodrai“, Mokesčių inspekcijai, bet sutaupytais pinigais su darbuotojais vis tiek nesidalija. „Vadovai be jokio sąžinės graužimo skambina darbuotojams su prašymais grįžti į darbą, nes atsidarė terasos, bet kai paklausi, kur atlyginimas už vasarį, atsakymų neturi“, – skundžiasi darbuotojai.

Nors „Čili“ restoranai buvo uždaryti, tačiau siūlė maistą išsinešti.

„Mes nenorime dirbti už dyką, mes turime įsipareigojimų, visi dirbome ir darėme pelną šiai įmonei, bet dabar į mus nusispjauti“, – piktinasi darbuotojai.

Bendrovės „Čili Holdings“ vadovas Jonas Karosas anksčiau yra sakęs, kad yra skolų darbuotojams, tačiau gavus paramą iš valstybės bus atsiskaityta. Trečiadienį J.Karosas teigė, kad kol kas kompensacijos bendrovės nepasiekė.

„Kreipėmės dėl paramos ir prastovų iškart, kai Vyriausybė tas priemones paskelbė. Kol kas nieko negavome. Yra daug pažadų ir antraščių iš valdžios, bet reali pagalba nepasiekia arba nėra prieinama“, – 15min tvirtino J.Karosas.

„Invegos“ skelbiamame įmonių, gavusių paramą, sąraše „Čili holdingo“ nėra.

Pasak J.Karoso, per 20 metų „Čili pica“ yra sumokėjusi apie šimtą milijonų eurų mokesčių valstybei. „Tai, kas dabar vyksta, yra valdžios pasityčiojimas tiek iš verslo, tiek iš darbuotojų“, – piktinosi restoranų tinklo vadovas.

Jį stebina tai, kad prašymai gauti kompensaciją yra atmetami. „Pateikus prašymus paramai sistema pagal kažkokius algoritmus prašymus atmeta automatiškai – tada reikia kreiptis tiesiai raštu, aiškintis atmetimo aplinkybes. Žinant tai, kiek paramos pasiekė verslą, galima sakyti, kad sistema dėl tūkstančių prašymų yra realiai neveikianti, yra užsuktas susirašinėjimų ir įrodinėjimų ratas“, – sakė J.Karosas.

15min neturi duomenų, ar „Čili Holding“ kreipėsi į institucijas dėl karantino metu patiriamų nuostolių kompensavimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais