„Citadele“ bankas pristato naują sprendimą, skirtą mažmeninės prekybos verslams

Pandemijos metu verslo įmonių, užsiimančių mažmenine prekyba, gaunami mokėjimai ir apdorojamų operacijų apimtis, kaip rodo „Citadele“ grupės Baltijos šalyse statistika, išaugo bemaž dvigubai. Siekdamas padėti verslui susidoroti su naujais iššūkiais, „Citadele“ bankas pristato naujos kartos verslo portalą, rašoma pranešime spaudai.
„Citadele“ bankas
„Citadele“ bankas / „Citadele“ nuotr.

Nuo šiol vienoje vietoje verslo klientai galės matyti visus gaunamus el. mokėjimus, analizuoti el. prekybos ir pardavimų fizinėse vietose rezultatus, automatiškai generuoti sąskaitas faktūras, atlikti lėšų grąžinimą. Naujoji platforma bus naudinga mažoms ir vidutinėms elektroninę ar fizinę mažmeninę prekybą vykdančioms įmonėms.

Remiantis banko pernai ir šių metų duomenimis, mokėjimai internete banko kortelėmis padidėjo 51 proc., mokėjimai, inicijuoti iš pirkėjo banko sąskaitos, išaugo 66 proc., pervedimai į įmonių sąskaitas – 18 procentų. Be to, augo ir kortelėmis atliekamų atsiskaitymų fizinėse prekybos ir paslaugų teikimo vietose apimtis.

„Sprendimą vystėme atsižvelgdami į šiandienos iššūkius, su kuriais susiduria maži ir vidutiniai prekybininkai – augantį operacijų skaičių ir kartu augantį poreikį optimizuoti vidinius resursus, reikalingus administruoti verslo valdymo bei apskaitos procesus. Verslo portalas yra universali priemonė, padedanti įmonėms automatizuotai apdoroti ir analizuoti operacijas bei priimti greitus, duomenimis pagrįstus sprendimus“, – sako „Citadele“ banko Verslo ir mažmeninės bankininkystės vadovas Darius Burdaitis. Verslo portalas „Citadele“ verslo klientams yra prieinamas be papildomų mokesčių.

Portale galima greitai atlikti atsiskaitymo operacijų analizę ar pasitikrinti pavienių operacijų duomenis, taip pat palyginti skirtingų prekybos vietų rezultatus, stebėti rezultatus realiuoju laiku, analizuoti juos skirtingais pasirinktais laikotarpiais. Portale sugeneruotus duomenis įmonės galės panaudoti ir gilesnei savo klientų bazės analizei, pavyzdžiui, identifikuoti laikus, periodus, kada klientų srautai būna didžiausi.

„Populiarėjant el. prekybai, didėja ir prekybininkams grąžinamų prekių skaičius, kas taip pat generuoja papildomą administracinę naštą, nes prekybininkai yra įpareigoti laiku atlikti lėšų grąžinimą. Plėtodami portalo funkcionalumus, atsižvelgėme ir į tai, nes ir iš savo klientų girdime, kad tai augant el. prekybos apimtims jau tampa galvos skausmu. Taigi verslo portale įdiegėme vieno paspaudimo sprendimą, kurio mūsų rinkoje dar nebuvo. Be to, suprasdami, kad sąskaitų faktūrų rengimas taip pat yra nemaža našta verslams, padėsime jiems ir šį procesą automatizuoti – verslo portale bus galima automatiškai sugeneruoti ir išsiųsti sąskaitas. Nuorodą aktyvavęs gavėjas bus nukreiptas į parengtą mokėjimo formą, pačiam suvesti informacijos nebereikės. Automatizuotas procesas leis užtikrinti ir geresnę kliento patirtį“, – pabrėžia „Citadele“ banko atstovas D.Burdaitis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų