Dėl žalos atlyginimo nepavykus susitarti geranoriškai, į teismą kreipėsi 200 nukentėjusių klientų, kiekvieno jų patirta neturtinė žala įvertinta 300 eurų, teigiama ieškinį pateikusio aljanso pranešime.
„Vartotojų aljanso nuomone, paviešinus vartotojų asmeninius duomenisjie patyrė nemažai nepatogumų bei nuostolių: turėjo pakeisti paskyrų įvairiose svetainėse slaptažodžius, keisti banko korteles, vairuotojų pažymėjimus, net telefono numerius“, – rašoma pranešime.
Aljanso viceprezidento Ryčio Jokubausko teigimu, ieškinio suma gali išaugti, nes patyrę žalą vartotojai dar galės prisijungti prie grupės per teismo nustatytą laikotarpį.
Kolektyvine pretenzija, prie kurios prisijungė 200, arba 0,2 proc. bendrovės klientų, iš „CityBee“ reikalauta kompensaciją sumokėti iki spalio pabaigos, bendru reikalavimu taip pat prašyta atlyginti ir turtinę žalą, svyruojančią nuo vieno cento iki kelių dešimčių eurų. Bendrovės atstovai teigė, kad šiuo metu įmonė neturi pagrindo tenkinti klientų reikalavimų.
2021 metų vasarį pranešta, kad nusikaltėliai viename iš kibernetinių įsilaužėlių pamėgtų forumų paskelbė apie 110 tūkst. „CityBee“ klientų duomenis – vardus, telefono numerius, e. pašto adresus, asmens kodus, gyvenamosios vietos adresus, vairuotojų pažymėjimo numerius bei užkoduotus slaptažodžius.
Nacionalinis kibernetinio saugumo centras atlikęs tyrimą konstatavo, kad duomenys galėjo būti paviešinti dėl netinkamo debesijos paslaugų administravimo.
BNS kalbinti teisės ekspertai tuomet teigė, kad ieškinys galėtų būti tenkinamas tik įrodžius, kad „CityBee“ su klientų asmeniniais duomenimis elgėsi neapdariai.
„CityBee“ veikia Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Bendrovės valdomą automobilių parką sudaro daugiau nei 2 tūkst. transporto priemonių, įmonė turi daugiau kaip 750 tūkst. registruotų klientų bazę.