Tiesa, už skambių pranešimų slėpėsi kiek pragmatiškesnis sprendimas – bendrovę labiausiai garsinantis kolos gėrimas liks metalinėse skardinėse bei plastikiniuose ir stikliniuose buteliuose.
Bendrovė ekspertimentui pasirinko „Coca-Cola“ grupei priklausantį gėrimą „Adez“. Įmonės pakuočių inovacijų vadovas Stijnas Franssenas teigė, kad išlaikyti gazuotus gėrimus tokioje pakuotėje šiandien būtų didelis iššūkis, tačiau kartu pridūrė, kad pritaikyti jį tirštam „Adez“ gėrimui taip pat buvo nelengva.
Šis gėrimas Lietuvoje nepardavinėjamas, tačiau naujosios pakuotės parduotuvėse nepamatys ne tik lietuviai. Bendrovės eksperimentas bus lokalus ir mažos apimties – 2021 m. vasarą šis gėrimas naujose pakuotėse bus išmėginamas Vengrijoje, Budapešto regione. Iš viso bus parduota tik 2000 naujųjų butelių. Rezultatais žadama pasiremti tolesniame produkto kūrime.
Bendrovė skelbia, kad naujoji pakuotė yra 100 proc. perdirbama, dalis butelio, įskaitant ir kamštelį ,bus iš plastiko.
„Negalime pasakyti tikslios datos ar laiko atkarpų, kai mes jau galėsime pardavinėti produktą visoje Europoje. Tikrai galime pažadėti, kad skiriame tam visus reikalingus resursus“, – sakė Daniela Zahariea, „Coca-Cola Europe“ techninės tiekimo grandinės ir inovacijų vadovė.
„Adez“ gėrimas buvo sukurtas 1998 m. Argentinoje. Tai tirštasis kokteilis, vadinamasis glotnutis, kuriame nėra pieno – jo receptas paremtas soja, sudėtyje yra migdolų, ryžių, avižų ir kokosų. 2017 m. šį prekės ženklą įsigijo „Coca-Cola“ grupė, o 2018 m. jį pristatė Europos rinkoms. Be to, juo prekiaujama ir Rusijoje, Azijos šalyse.
„Coca-Cola HBC Lietuva“ atstovė spaudai Gabrielė Šerėnienė 15min patvirtino, kad artimiausiu metu prekiauti šiuo gėrimu Lietuvoje planų nėra.