Tyrimas parodė, kad 20 proc. iš 180 apklausoje dalyvavusių reklamos ir rinkodaros agentūrų kaip geriausiai socialinę žiniasklaidą išnaudojančią įmonę įvardijo „Coca Cola“ („Nike“ – 15 proc., „Virgin” – 12 proc.).
Agentūros vienu svarbiausių kriterijų įvardijo biudžetą, taip pat įsitraukimo į turinį skatinimą.
„Tyrimas atskleidė svarbiausius elementus, lemiančius sėkmę socialinėje žiniasklaidoje: svarbu būti aktualiu, autentišku, galinčiu prisitaikyti ir anksti išsikeliančiu tikslus“, – sakė IAB rinkodaros ir komunikacijos direktorius Alexas Kozloffas.
Tačiau apie 28 proc. reklamos ir rinkodaros industrijos netiki, kad socialinės medijos yra svarbios, ir vos 43 proc. kampanijas socialinėje žiniasklaidoje mato svarbios rinkodaros funkcijos dalį.
Anksčiau „Shareablee“ paskelbė 25 socialiniuose tinkluose populiariausių kompanijų ar organizacijų sąrašą. Jame puikuojasi daug sporto puslapių – NFL, NBA, MLB ar „Bleacher Report“.
Tačiau „National Geographic“ atrodo nepralenkiama – populiarumo ji pasiekė dalindamasi įspūdingais kadrais ir filmuota medžiaga iš viso pasaulio.
Todėl pagal įsitraukimo per socialinius tinklus reitingą, „Shareablee“ duomenimis, „National Geographic“ yra pirma sąraše – vien „Instagram“ tinkle turinti 34 mln. sekėjų.