Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Coca-Cola HBC Lietuva“ dvigubino pelną iki 2,9 mln. eurų

Gaiviųjų gėrimų prekybos bendrovė „Coca-Cola HBC Lietuva“ pernai uždirbo 2,889 mln. eurų grynojo pelno – beveik dvigubai (94,2 proc.) daugiau nei 2018 metais (1,487 mln. eurų). Bendrovės pajamos augo 8 proc. iki 54,801 mln. eurų (50,753 mln. eurų), teigiama Registrų centrui pateiktoje 2019 metų finansinėje ataskaitoje.
„Coca-Cola HBC Lietuva“ naujas biuras verslo centre „Duetto“
„Coca-Cola HBC Lietuva“ / Valdo Kopūsto / 15min nuotr.
Temos: 2 Coca Cola Pelnas

„Coca-Cola HBC Lietuva“ teigia, kad šiemet neplanuoja reikšmingo pajamų augimo dėl koronaviruso epidemijos įtakos verslui.

Pasak bendrovės, COVID-19 protrūkis jau padarė įtakos įmonės pardavimams – kovą ir balandį, palyginti su tuo pačiu metu pernai, jie smuko penktadaliu. Daugiausiai tai lėmė kritusi prekyba per karantiną sustabdžius viešbučių ir restoranų veiklą.

„Taip pat bendrovė jau žino, kad 2020 metais negaus dalies pajamų, susijusių su Olimpinių žaidynių ir kitų laisvalaikio renginių nutraukimu“, – teigiama aiškinamajame rašte.

Vis dėlto įmonės vadovybė mano, kad didesnės įtakos veiklai epidemija neturės.

„Coca-Cola HBC Lietuva“ nemokėjo dividendų nei pernai, nei 2018 metais. Jų neplanuojama mokėti ir šiemet.

Bendrovė, kurios pagrindinė veikla yra gaiviųjų gėrimų prekyba ir natūralaus vandens pilstymo paslaugos, valdo 50 proc. „Neptūno vandenų“ akcijų.

2019 metais „Coca-Cola HBC Lietuvoje“ dirbo vidutiniškai 151 darbuotojas (2018 metais – 153).

2016 metų pabaigoje įmonė uždarė gamyklą Alytuje. Gamyba buvo perkelta netoli Varšuvos.

100 proc. bendrovės akcijų priklauso Estijos „Coca-Cola HBC Eesti“, valdomai Šveicarijoje registruotos „Coca-Cola HBC AG“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos