„Coca-Cola“ teigimu, 2020 metais pakartotinai užpildoma tara sudarė apie 16 proc. viso produkcijos pakuotės kiekio.
„Pakartotinai naudojamos pakuotės yra vienas iš veiksmingiausių būdų sumažinti atliekų kiekį, naudoti mažiau išteklių ir sumažinti anglies dioksido pėdsaką, remiant žiedinę ekonomiką“, – pažymėjo „Coca-Cola“ vyresnysis direktorius pakuočių ir klimato klausimais Benas Jordanas.
Visgi judėjimo #Breakfreefromplastics atstovai, įvardiję bendrovę didžiausia pasaulyje teršėja plastiku dėl istorinio vienkartinių plastikinių tarų naudojimo, buvo santūrūs girdami bendrovę.
„Coca-Cola“ pranešimas, kad jie didina savo daugkartinio naudojimo pakuočių tikslą visame pasaulyje, tikrai yra žingsnis teisinga kryptimi“, – pažymėjo #Breakfreefromplastics kampanijų prieš pasaulines įmones koordinatorė Emma Priestland.
„Tačiau dėl to, kad bendrovė praeityje buvo sulaužiusi savo pažadus, verčia mus sutikti šį pranešimą skeptiškai“, – pridūrė ji.
Pelno nesiekiantis fondas „As You Sow“, įsteigtas siekiant skatinti įmonių socialinę atsakomybę per akcininkų konsultavimą, koalicijų formavimą ir teisines strategijas, kuris ir parengė akcininkų pasiūlymą, raginantį dažniau naudoti daugkartinio naudojimo butelius, teigiamai įvertino pranešimą.
Grupės vyresnysis viceprezidentas Conradas MacKerronas teigės esąs patenkintas „Coca-Cola“ įsipareigojimu ir pridūrė, kad „šie veiksmai gali padėti iš esmės sumažinti naudojamų vienkartinių plastikinių butelių kiekį, kurių daugelis patenka į vandenyną“.
Pasak „As You Sow“, fondas atliks papildomą įsipareigojimo analizę, kad nustatytų, ar atsiimti akcininkų pasiūlymą.