„Coca-Cola“ ir „Walmart“ mažins plastiko išmetimą į vandenynus

„Coca-Cola“, „Walmart“ ir kitos didelės tarptautinės įmonės prižadėjo padėti mažinti plastiko išmetimą į pasaulio vandenynus bei parėmė kampaniją, kurią rengia penkios G7 valstybės.
„Caca-Cola“
„Caca-Cola“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Jungtinė Karalystė, Kanada, Prancūzija, Vokietija ir Italija birželį pasirašė chartiją, pagal kurią siekiama, jog iki 2040-ųjų visas pagaminamas plastikas būtų perdirbamas. Nors nuo chartijos pasirašymo susilaikė likusios dvi G7 valstybės Japonija ir Jungtinės Valstijos, bet susitarimą parėmė kitos šalys – Norvegija, Vietnamas, Jamaika ir Seišeliai.

Šios valstybės siekia rasti tinkamų alternatyvų plastiko pakuotėmis.

Per ministrų susitikimą Kanados mieste Halifakse, šalies aplinkosaugos ministrė Catherine McKenna paskelbė apie „naują partnerystę su verslu“, kuria bus siekiama sumažinti į vandenynus išmetamo plastiko apimtis.

Prie projekto prisijungė daug gerai žinomų įmonių – „Walmart“, „Coca-Cola“, „Loblaws“, „Ikea“, „Dow Chemicals“, „Nestle Canada“, „BASF Canada“ ir „A&W Canada“.

Tuo tarpu vartojimo prekių gigantas „Unilever“ taip pat paskelbė kuriantis ne pelno siekiančią organizaciją, kuri sieks mažinti verslo sukeliamą taršą, o Švedijos automobilių gamintojas „Volvo“ sieks, kad iki 2025-ųjų būtų perdirbama 25 proc. įmonės automobiliuose naudojamo plastiko.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis