Pagal susitarimą „Coca-Cola“ perduos „Monster Beverage“ savo turtą energetinių gėrimų gamybos segmente, įskaitant ženklus NOS, „Full Throttle“, „Burn“ ir „Mother“, o „Monster Beverage“ neenergetinių gėrimų ženklai, įskaitant „Hansen's Natural Sodas“ ir „Peace Tea“, bus perduoti „Coca-Cola“, rašoma gėrimų gamintojos pranešime.
Gaiviųjų gėrimų pardavimai pasaulio rinkoje mažėja jau trejus metus iš eilės. Dėl šios tendencijos „Coca-Cola“ pernai nepavyko pasiekti užsibrėžtų rodiklių.
Energetinių gėrimų pardavimai kelerius pastaruosius metus augo dviženkliais skaičiais, tačiau pastaruoju metu taip pat ėmė lėtėti.
Gaiviųjų gėrimų pardavimai pasaulio rinkoje mažėja jau trejus metus iš eilės. Dėl šios tendencijos „Coca-Cola“ pernai nepavyko pasiekti užsibrėžtų rodiklių.
Analitikos įmonės „Euromonitor“ duomenimis, energetinių gėrimų pardavimai pasaulyje 2013 metais, skaičiuojant JAV doleriais, padidėjo 6,8 procento. 2012 metais jų prieaugis siekė 11 proc., o 2011 metais – 20 procentų.
„Monster Beverage“ yra antra pagal dydį JAV energetinių gėrimų gamintoja, nusileidžianti tik „Red Bull“. „Euromonitor“ duomenimis, „Monster Beverage“ dalis JAV energetinių gėrimų rinkoje, kurios vertė siekia 9 mlrd. JAV dolerių, pernai sudarė 35,1 procento. Atitinkama „Red Bull“ dalis siekė 42,9 procento.
Sandorį tikimasi užbaigti šių metų pabaigoje arba kitų metų pradžioje.