„Coca-Cola“ ketvirčio rezultatus gerino pardavimai pramoginiuose renginiuose

Aukštesnės kainos ir išaugę pardavimai pramoginiuose renginiuose ir vietose padėjo „Coca-Cola“ fiksuoti solidų ketvirčio pelną, nepaisant ūgtelėjusių veiklos sąnaudų ir stipraus JAV dolerio kurso tarptautinėse rinkose.
„Coca-Cola HBC Lietuva“ naujas biuras verslo centre „Duetto“
„Coca-Cola HBC Lietuva“ naujas biuras verslo centre „Duetto“ / Valdo Kopūsto / 15min nuotr.
Temos: 2 Verslas Coca Cola

Paskelbus geresnius nei tikėtasi rezultatus, bendrovės akcijų kursas pajudėjo aukštyn.

„Coca-Cola“ vadovai pažymėjo, kad tarp mažas pajamas gaunančių vartotojų išsivysčiusiose rinkose yra „tam tikrų ankstyvų pirkimo mažėjimo ženklų, <...> bet dar nebūtinai gėrimų segmente“, konferencinio pokalbio metu teigė generalinis direktorius Jamesas Quincey.

„Tačiau kalbant apie lankymąsi įvairiose vietose, tokiose kaip pramogų parkai, laisvalaikio parkai ir panašios vietos, taip pat keliones – padėtis yra tokia gera, kaip niekad‘, – pažymėjo jis.

Bendrovės grynosios pajamos sumenko iki 1,9 mlrd. JAV dolerių ir buvo 28 proc. mažesnės, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, iš dalies dėl didesnių išlaidų.

Bendrosios pajamos išaugo 12 procentų iki 11,3 mlrd. JAV dolerių.

Pandemijai silpstant, „Coca-Cola“ pardavimų grąža, susijusi su gėrimo vartojimu pramoginėse vietose, užtikrino didesnę pelno maržą nei pardavimai prekybos centruose.

„Coca-Cola“ priklausomybė nuo pardavimų pramoginėse vietose „akivaizdžiai tapo trūkumu COVID-19 pandemijos įkarštyje“, bet dabar ši tendencija yra „palanki“, pažymėjo J.Quincey.

Įprastoje recesijos aplinkoje vartotojai pirmiausia atsisako brangių pirkinių, o paskui sumažina kitus pardavimus, kol galiausiai ateina eilė bakalėjos prekėms, teigė J.Quincey.

„Coca-Cola“ padidino kai kurias savo prognozes ir dabar skaičiuoja, kad grynosios pajamos augs 12–13 proc., palyginti su ankstesniu 7–8 proc. prognoze, neįskaitant valiutos poveikio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis