„Coca-Cola“ iš pradžių nusipirks mažumos akcijų paketą bei vėliau galės jį didinti. Savo ruožtu „BodyArmor“ gaus prieigą prie „Coca-Cola“ išpilstymo sistemos. Sandorio finansinės detalės neatskleidžiamos.
„Coca-Cola“ ir „PepsiCo“, kuriai priklauso sporto gėrimų rinkos lyderis „Gatorade“, susiduria su vis augančiais iššūkiais, susijusiais su nutukimu ir dirbtiniais saldikliais.
Bendrame „Coca-Cola“ ir „BodyArmor“ pranešime spaudai pabrėžiama, kad minėtosios bendrovės produkcijoje nėra jokių dirbtinių dažiklių ar saldiklių, o dietinė versija yra saldinama natūraliai.
Savo ruožtu prieš porą metų karjerą baigęs K.Bryantas, kuris yra trečias didžiausias „BodyArmor“ akcininkas, džiaugėsi sandoriu su „Coca-Cola“ bei nepraleido progos įgelti „Gatorade“.
„Didžiuojuosi mūsų komanda @DrinkBODYARMOR bei nauja mūsų partneryste su @CocaColaCo, kuri tiki mūsų misija tapti nr. 1 Pasauliniu Sporto Gėrimu“, – tviteryje rašė ilgametis Los Andželo „Lakers“ ekipos lyderis.
„Ačiū, @Gatorade, nuo šiol kontrolę perimame mes“, – sakė K.Bryantas.