„Coca-Cola“ pirmojo metų ketvirčio pajamos augo 16 proc., pelnas – 23 proc.

Didžiausia pasaulyje gaiviųjų gėrimų gamintoja „Coca-Cola“ pirmojo metų ketvirčio pajamas padidino 16 proc., pelną – 23 proc., nes į kino teatrus, muzikos ir sporto renginius sugrįžus minioms žmonių, sulaukusių dėl pandemijos taikytų ribojimų ženklaus sušvelninimo.
„Coca-Cola HBC Lietuva“ naujas biuras verslo centre „Duetto“
„Coca-Cola HBC Lietuva“ naujas biuras verslo centre „Duetto“ / Valdo Kopūsto / 15min nuotr.
Temos: 2 Verslas Coca Cola

Pasak bendrovė pranešimo, palyginti su tuo pačiu 2021-ųjų laikotarpiu, grynasis pelnas išaugo nuo 2,25 mlrd. iki 2,78 mlrd. JAV dolerių, arba nuo 0,52 iki 0,64 dolerio akcijai. Pardavimų pajamos siekė 10,49 mlrd. dolerių.

Volstryto analitikai prognozavo vidutiniškai 0,58 dolerio akcijai pelną, 9,91 mlrd. dolerių įplaukas.

„Coca-Cola“ pardavimų pajamos Šiaurės Amerikoje augo 22 proc., Lotynų Amerikoje – 34 proc., Europoje, Viduriniuose Rytuose ir Afrikoje – 13 procentų, tuo tarpu Azijos ir Ramiojo vandenyno regione – vos 1 procentu.

Kiekybine išraiška pardavimai padidėjo 8 procentais.

Veiklos pelno marža paaugo nuo 30,2 proc. iki 32,5 procento.

„Coca-Cola“, viena iš Vakarų kompanijų bendrovių, sustabdžiusių veiklą Rusijoje dėl jos karinės agresijos prieš Ukrainą, prognozuoja, kad tai jos įplaukas 2022-aisiais sumažins tik 1-2 procentais.

„Coca-Cola“ rinkos kapitalizacija nuo šių metų pradžios padidėjo 10,2 proc. iki 282,9 mlrd. dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis