„Coca-Cola“ po ilgos pertraukos atsiras naujų skonių – vanilės ir apelsinų

Populiarus gaivusis gėrimas „Coca-Cola“ pirmą kartą per daugiau kaip dešimtmetį įgis naują skonį – vanilės ir apelsinų.
„Coca-Cola“ kalėdinė reklama
„Coca-Cola“ kalėdinė reklama / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Tokio skonio gėrimas, kuris bus gaminamas su cukrumi ir be jo, prekyboje Jungtinėse Valstijose pasirodys vasario 25 dieną, pranešė gaiviųjų gėrimų milžinė „Coca-Cola“.

Naujasis skonis atsiras pirmą kartą nuo 2007 metų, kuomet bendrovė į rinką buvo pakartotinai išleidusi vanilės skonio „Coca-Cola“. Šio skonio gėrimas rinkoje debiutavo 2002 metais, tačiau vėliau jo prekyba buvo nutraukta.

Vyšnių skonio „Coca-Cola“ atsirado 1985 metais.

2018 metais „Coca-Cola“ savo gėrimų „Diet Coke“ asortimentą papildė keliais naujais skoniais, įskaitant imbierų ir citrinų bei raudonųjų apelsinų, ir tai gerokai paskatino dietinių gėrimų pardavimus.

„Supratome, kad, kalbant apie skonius, yra daug įvairių galimybių“, – pareiškė prekės ženklo „Coca-Cola“ inovacijų direktorė Kate Carpenter.

Naujus „Coca-Cola“ gėrimo skonius bendrovė pradėjo bandyti prieš dvejus metus, kai rinkoje pristatė gėrimą „Coke Zero Sugar“, kuris Jungtinėse Valstijose pakeitė „Coke Zero“.

2018 metų trečiąjį ketvirtį „Coca-Cola“ gazuotų gėrimų pardavimai padidėjo 2 proc. ir tai, be kita ko, lėmė didelė cukraus savo sudėtyje neturinčių gėrimų „Diet Coke“ ir „Coke Zero Sugar“ paklausa.

2018 metų ketvirtojo ketvirčio pardavimų duomenys bus paskelbti vasario 14 dieną.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų