„Coca-Cola“ pradėjo gaminti „Tab“ prekių ženklo gėrimą 1963 metais, kai bendrovė „Royal Crown“ pasiūlė vartotojams „Diet Rite Cola“.
Gėrimo „Tab“ populiarumas pasiekė aukščiausią tašką praėjusio amžiaus 8-ajame ir 9-ajame dešimtmečiuose, tačiau pradėjo mažėti, kai buvo sukurta dietinė „Coca-Cola“ – „Diet Coke“.
„Euromonitor International“ duomenimis, 2019 metais „Tab“ pardavimai visame pasaulyje siekė 22 mlrd. JAV dolerių, arba 0,1 proc. visų „Diet Coke“ pardavimų.
Rinkos lyderiai yra „Diet Coke“, kuriam tenka 35 proc. pardavimų, ir „Coke Zero Sugar“, kuriam tenka 22 proc. pardavimų.
„Coca-Cola“ toliau gamino „Tab“ daugiausia dėl šio gėrimo gerbėjų, kurie skambindavo į įmonės būstinę ir kūrė peticijas, jei nerasdavo savo mėgstamo gėrimo.
„Norime užtikrinti, kad tie, kurie pageidauja „Tab“, gaus „Tab“, 2001 metais kalbėjo tuometinis „Coca-Cola“ pirmininkas ir generalinis direktorius Douglasas Daftas.
Praėjusį mėnesį „Coca-Cola“ paskelbė, kad pandemijos metu ji atsisakys beveik pusės iš 500 prekės ženklų. Bendrovė jau nutraukė sulčių „Odwalla“ ir kokosų vandens „Zico“ gamybą.
„Coca-Cola“ rengia papildomą produktų, kurių šiais metais bus atsisakyta, sąrašą, į kurį įeis vyšnių skonio dietinė „Diet Coke“, limonadai „Sprite“ ir „Coke Life“ su cukraus pakaitalu. Bendrovė taip pat atsisakys kai kurių mažesnių regioninių prekių ženklų.
„Coca-Cola“ pažymėjo norinti sukurti „erdvės naujiems“ prekių ženklams.
Bendrovė paaiškino, kad atsiako mažų prekių ženklų, kurie neauga ir neturi potencialo.
„Coca-Cola“ akcijos penktadienio prekybos sesijoje Niujorke pabrango 0,3 procento.