Šiuo metu „Coca-Cola“ prekiauja daugiau nei 500 prekių ženklų gėrimais, įskaitant gazuotus vaisvandenius, sultis, vandenį ir įvairias arbatas.
„Pasaulis susiduria su pakuočių problema, ir, kaip ir visos kompanijos, turime atsakomybę padėti spręsti ją“, – sakė „Coca-Cola“ prezidentas ir vykdomasis direktorius Jamesas Quincey.
Legendinė kompanija skelbia naują kampaniją, pavadiną „Pasaulis be atliekų“, ir jos metu „mes investuosime į mūsų planetą ir mūsų pakuotes, kad paverstume šią problemą praeities dalyku“, sakė bendrovės vadovas.
Šiuo metu „Coca-Cola“ imasi priemonių mažinti savo atliekų kiekį ir siekia iki 2030 metų naudoti vidutiniškai 50 proc., perdirbto turinio savo butelių gamyboje, sukuriant augalinio pagrindo dervą ir mažinant pakuočių gamyboje naudojamo plastiko kiekį.