„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Coca-Cola“ – stipriausias ir vertingiausias nealkoholinių gėrimų prekės ženklas pasaulyje

„Coca-Cola“ išlieka stipriausias ir vertingiausias nealkoholinių gėrimų prekės ženklas pasaulyje, o šio statuso ilgaamžiškumą labiausiai galima paaiškinti žinomumu ir reputacija, kurią stiprina inovatyvių produktų kūrimas ir plataus masto rinkodaros kampanijos, skelbia tarptautinė prekės ženklų tyrimų kompanija „Brand Finance“.
REUTERS-Scanpix nuotr.
REUTERS-Scanpix nuotr.
Temos: 1 Reitingai

Į kasmetinį jos nealkoholinių gėrimų reitingą „Brand Finance Non-Alcoholic Drinks“ įtraukiami 25 stipriausi ir vertingiausi pasaulyje nealkoholinių gėrimų prekių ženklai.

„Coca-Cola“ prekės ženklą „Brand Finance“ dabar įvertino 33,5 mlrd. JAV dolerių – bemaž dukart daugiau nei artimiausio konkurento „Pepsi“, kuris vertas 18,3 mlrd. dolerių.

Trečioje šio reitingo eilutėje išliko „Red Bull“ (7,0 mlrd. dolerių), ketvirtoje atsidūrė „Monster Energy“ (6,8 mlrd. dolerių), o penktoje – „Nescafe“ (6,0 mlrd. dolerių).

Į pirmąjį dešimtuką taip pat pateko „Gatorade“ (4,9 mlrd. dolerių), „Dr Pepper“ (4,4 mlrd. dolerių), „Sprite“ (4,2 mlrd. dolerių), „Nongfu Spring“ (4,1 mlrd. dolerių), „Lipton“ (3,0 mlrd. dolerių).

„Brand Finance“ analizuoja apie 5 tūkst. pasaulyje pirmaujančių prekių ženklų ir per metus skelbia daugiau kaip 100 ataskaitų, kuriose vertinami įvairių pramonės šakų bei šalių prekių ženklai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“