„Coca-Cola“ – stipriausias ir vertingiausias nealkoholinių gėrimų prekės ženklas pasaulyje

„Coca-Cola“ išlieka stipriausias ir vertingiausias nealkoholinių gėrimų prekės ženklas pasaulyje, o šio statuso ilgaamžiškumą labiausiai galima paaiškinti žinomumu ir reputacija, kurią stiprina inovatyvių produktų kūrimas ir plataus masto rinkodaros kampanijos, skelbia tarptautinė prekės ženklų tyrimų kompanija „Brand Finance“.
REUTERS-Scanpix nuotr.
REUTERS-Scanpix nuotr.
Temos: 1 Reitingai

Į kasmetinį jos nealkoholinių gėrimų reitingą „Brand Finance Non-Alcoholic Drinks“ įtraukiami 25 stipriausi ir vertingiausi pasaulyje nealkoholinių gėrimų prekių ženklai.

„Coca-Cola“ prekės ženklą „Brand Finance“ dabar įvertino 33,5 mlrd. JAV dolerių – bemaž dukart daugiau nei artimiausio konkurento „Pepsi“, kuris vertas 18,3 mlrd. dolerių.

Trečioje šio reitingo eilutėje išliko „Red Bull“ (7,0 mlrd. dolerių), ketvirtoje atsidūrė „Monster Energy“ (6,8 mlrd. dolerių), o penktoje – „Nescafe“ (6,0 mlrd. dolerių).

Į pirmąjį dešimtuką taip pat pateko „Gatorade“ (4,9 mlrd. dolerių), „Dr Pepper“ (4,4 mlrd. dolerių), „Sprite“ (4,2 mlrd. dolerių), „Nongfu Spring“ (4,1 mlrd. dolerių), „Lipton“ (3,0 mlrd. dolerių).

„Brand Finance“ analizuoja apie 5 tūkst. pasaulyje pirmaujančių prekių ženklų ir per metus skelbia daugiau kaip 100 ataskaitų, kuriose vertinami įvairių pramonės šakų bei šalių prekių ženklai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis