„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Coca-Cola“ teigia pastebinti vartotojų elgsenos pokyčių ženklų

„Coca-Cola“ pranešė apie šoktelėjusį pelną, kurį iš dalies lėmė kainų kilimas, tačiau teigė, kad kai kurie vartotojai pradeda keisti vartojimo įpročius, spaudžiami infliacijos.
„Coca-Cola HBC Lietuva“ naujas biuras verslo centre „Duetto“
„Coca-Cola HBC Lietuva“ naujas biuras verslo centre „Duetto“ / Valdo Kopūsto / 15min nuotr.
Temos: 2 Verslas Coca Cola

Gaiviųjų gėrimų milžinės, kurios pelną pastaraisiais ketvirčiais didino profesionaliojo sporto turnyrų, kino teatrų ir kitų pramoginių įstaigų veiklos atnaujinimas atšaukus dėl COVID-19 įvestus apribojimus, vėl įvardijo šią tendenciją kaip teigiamą jos rezultatams, ir padidino kai kurias visų metų prognozes.

Bendrovės pelnas išaugo 14 proc. iki 2,8 mlrd. JAV dolerių, o pajamos padidėjo 10 proc. iki 11,1 mlrd. JAV dolerių.

Generalinis direktorius Jamesas Quincey, kuris anksčiau apibūdino neigiamą kainų padidėjimo poveikį pardavimams kaip kuklų, teigė, kad naujausi rezultatai rodo, jog vartotojai pradeda taupyti.

„Pastebime tam tikrus vartotojų elgsenos pokyčius“, – teigė J.Quincey per konferencinį pokalbį su analitikais.

„Regis, Europa yra bene ryškiausias to pavyzdys“, kur daugiau vartotojų ieško nuolaidų, tuo metu Jungtinėse Valstijose tokia tendencija pastebima rečiau.

„Akivaizdu, kad infliacijos, kuri kenkia atlyginimams, poveikis pradeda ryškėti dabar, kai baigiasi vasara ir grįžtama į įstaigas“, – sakė jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų