Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Coca-Cola“ tikisi, kad vakcinavimo nuo COVID-19 kampanijos padės paspartinti pardavimus

Gaiviųjų gėrimų gamintoja „Coca-Cola“ pirmadienį pranešė, kad jos pirmojo ketvirčio pajamos sumažėjo dėl tebesitęsiančio pardavimų silpnumo užsienio rinkose, tačiau teigė, kad paspartėjusios vakcinavimo kampanijos padidino pardavimus dalyje rinkų.
„Coca-Cola HBC Lietuva“ naujas biuras verslo centre „Duetto“
„Coca-Cola HBC Lietuva“ naujas biuras verslo centre „Duetto“ / Valdo Kopūsto / 15min nuotr.

Gaiviųjų gėrimų milžinė, kurios pardavimai smarkiai priklauso nuo pardavimų sporto renginiuose, koncertuose ir kitose viešose vietose, savo rezultatus apibūdino kaip nevienalyčius ir priklausančius nuo konkretaus regiono.

„Coca-Cola“ pasiekė stipresnius rezultatus Kinijoje ir Indijoje, tačiau pardavė mažiau produkcijos JAV ir Europoje dėl užsitęsusio COVID-19 krizės poveikio.

„Mus drąsina pagerėjimas, kurį stebime mūsų versle, ypač tose rinkose, kur didėja vakcinų prieinamumas ir atsiveria ekonomika, todėl mes išliekame ramūs dėl visų metų rezultatų“, – pareiškė bendrovės vadovas Jamesas Quincey’s.

Pardavimų apimtys „tebėra glaudžiai susijusios su vartotojų mobilumu“, kuris priklauso nuo vakcinų, teigė bendrovė.

„Per pirmąjį ketvirtį pardavimų apimčių tendencijos kiekvieną mėnesį vis gerėjo, o tai lėmė atsigavimas rinkose, kuriose sumažėjo neapibrėžtumas dėl koronaviruso“, – pažymėjo bendrovė. – Vis dėlto kelias į sveikimą išlieka asinchroniškas visame pasaulyje.“

Grynosios pajamos siekė 2,2 mlrd. JAV dolerių ir buvo 19 proc. mažesnės nei tuo pačiu laikotarpiu nei prieš metus, tuo tarpu bendrosios pajamos padidėjo 5 proc. iki 9 mlrd. JAV dolerių.

Bendrovė prognozuoja pelno, tenkančio vienai akcijai, padidėjimą „dideliais vienaženkliais ir mažais dviženkliais skaičiais“ 2021 metais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais