„Coca-Cola“ tikisi, kad vakcinavimo nuo COVID-19 kampanijos padės paspartinti pardavimus

Gaiviųjų gėrimų gamintoja „Coca-Cola“ pirmadienį pranešė, kad jos pirmojo ketvirčio pajamos sumažėjo dėl tebesitęsiančio pardavimų silpnumo užsienio rinkose, tačiau teigė, kad paspartėjusios vakcinavimo kampanijos padidino pardavimus dalyje rinkų.
„Coca-Cola HBC Lietuva“ naujas biuras verslo centre „Duetto“
„Coca-Cola HBC Lietuva“ naujas biuras verslo centre „Duetto“ / Valdo Kopūsto / 15min nuotr.

Gaiviųjų gėrimų milžinė, kurios pardavimai smarkiai priklauso nuo pardavimų sporto renginiuose, koncertuose ir kitose viešose vietose, savo rezultatus apibūdino kaip nevienalyčius ir priklausančius nuo konkretaus regiono.

„Coca-Cola“ pasiekė stipresnius rezultatus Kinijoje ir Indijoje, tačiau pardavė mažiau produkcijos JAV ir Europoje dėl užsitęsusio COVID-19 krizės poveikio.

„Mus drąsina pagerėjimas, kurį stebime mūsų versle, ypač tose rinkose, kur didėja vakcinų prieinamumas ir atsiveria ekonomika, todėl mes išliekame ramūs dėl visų metų rezultatų“, – pareiškė bendrovės vadovas Jamesas Quincey’s.

Pardavimų apimtys „tebėra glaudžiai susijusios su vartotojų mobilumu“, kuris priklauso nuo vakcinų, teigė bendrovė.

„Per pirmąjį ketvirtį pardavimų apimčių tendencijos kiekvieną mėnesį vis gerėjo, o tai lėmė atsigavimas rinkose, kuriose sumažėjo neapibrėžtumas dėl koronaviruso“, – pažymėjo bendrovė. – Vis dėlto kelias į sveikimą išlieka asinchroniškas visame pasaulyje.“

Grynosios pajamos siekė 2,2 mlrd. JAV dolerių ir buvo 19 proc. mažesnės nei tuo pačiu laikotarpiu nei prieš metus, tuo tarpu bendrosios pajamos padidėjo 5 proc. iki 9 mlrd. JAV dolerių.

Bendrovė prognozuoja pelno, tenkančio vienai akcijai, padidėjimą „dideliais vienaženkliais ir mažais dviženkliais skaičiais“ 2021 metais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis