Gaiviųjų gėrimų milžinė, kurios pardavimai smarkiai priklauso nuo pardavimų sporto renginiuose, koncertuose ir kitose viešose vietose, savo rezultatus apibūdino kaip nevienalyčius ir priklausančius nuo konkretaus regiono.
„Coca-Cola“ pasiekė stipresnius rezultatus Kinijoje ir Indijoje, tačiau pardavė mažiau produkcijos JAV ir Europoje dėl užsitęsusio COVID-19 krizės poveikio.
„Mus drąsina pagerėjimas, kurį stebime mūsų versle, ypač tose rinkose, kur didėja vakcinų prieinamumas ir atsiveria ekonomika, todėl mes išliekame ramūs dėl visų metų rezultatų“, – pareiškė bendrovės vadovas Jamesas Quincey’s.
Pardavimų apimtys „tebėra glaudžiai susijusios su vartotojų mobilumu“, kuris priklauso nuo vakcinų, teigė bendrovė.
„Per pirmąjį ketvirtį pardavimų apimčių tendencijos kiekvieną mėnesį vis gerėjo, o tai lėmė atsigavimas rinkose, kuriose sumažėjo neapibrėžtumas dėl koronaviruso“, – pažymėjo bendrovė. – Vis dėlto kelias į sveikimą išlieka asinchroniškas visame pasaulyje.“
Grynosios pajamos siekė 2,2 mlrd. JAV dolerių ir buvo 19 proc. mažesnės nei tuo pačiu laikotarpiu nei prieš metus, tuo tarpu bendrosios pajamos padidėjo 5 proc. iki 9 mlrd. JAV dolerių.
Bendrovė prognozuoja pelno, tenkančio vienai akcijai, padidėjimą „dideliais vienaženkliais ir mažais dviženkliais skaičiais“ 2021 metais.