„Creditinfo Lietuva“: kelionių organizatoriai atsigauna

Lietuvos kelionių organizatoriai atsigauna po COVID-19 pandemijos, jų pajamos pernai augo 44 proc. iki 404,7 mln. eurų, o rizikos rodikliai yra vieni žemiausių, rodo kredito biuro „Creditinfo Lietuva“ analizė.
Kelionės
Kelionės / 123RF.com nuotr.

Registrų centro duomenimis, daugiausiai pajamų pernai gavo „Tez Tour“ (113,8 mln. eurų), „Novaturas“ (108 mln. eurų), „Estravel Vilnius“ (19,7 mln. eurų), „Itaka Lietuva“ (16,1 mln. eurų), „Vestekspress“ (9,6 mln. eurų), „Traveldeals LT“ (8,2 mln. eurų), „Kauno grūda“ (7,9 mln. eurų), „Guliverio kelionės“ (6,8 mln. eurų), „CWT Lithuania“ (6,5 mln. eurų) ir „Glotera“ (5,9 mln. eurų).

„Creditinfo Lietuva“ vadovas Aurimas Kačinskas sako, kad kelionių organizavimo verslas atsigauna vis greičiau.

„Auga ne tik įmonių pajamos, bet ir gerėja kiti rodikliai. Sumažėjo aukštos rizikos įmonių dalis, auga darbuotojų atlyginimai, o nemokia šiemet tapo tik viena bendrovė. Nors priešpandeminio pajamų lygio kelionių sektorius dar nepasiekė, tačiau atsigavimas vyksta vis sparčiau“, – pranešime teigia A.Kačinskas.

„Creditinfo Lietuva“ atkreipia dėmesį, kad įmonių pajamos vis dar yra maždaug triskart mažesnės nei prieš pandemiją.

Aukštai bankroto klasei priskiriama 3 proc. kelionių organizatorių, kai visuose verslo sektoriuose šis rodiklis vidutiniškai siekia 9 proc. Šiuo metu agentūros kartu turi 339 tūkst. eurų skolų (2022 metų pradžioje – 351 tūkst. eurų). Šiemet nemokia buvo pripažinta viena kelionių agentūra.

Biuro duomenimis, rugpjūtį šalyje veikė 735 šio verslo bendrovės, jose dirbo beveik 1,9 tūkst. darbuotojų, kai pernai buvo 783 įmonės su 1,85 tūkst. darbuotojų. Jų vidutinis atlygis birželį, remiantis „Sodros“ informacija, buvo 1515 eurų (2022 metų pradžioje – 1236 eurai).

„Creditinfo Lietuva“ pastebi, kad rugpjūtį 67 bendrovės dar nebuvo pateikusios praėjusių metų finansinės atskaitomybės, nors tai privalėjo padaryti iki gegužės pabaigos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis