CVbankas.lt: darbuotojų konkurencija – vienur 10, kitur – net 100 kandidatų

Vieniems darbo ieškantiesiems tenka įveikti daugybę kandidatų, kad gautų darbą. Kitus medžiote medžioja ar net pervilioti iš kitos įmonės ketina patys darbdaviai. Darbo portalas CVbankas.lt apžvelgia, tarp kokių sričių darbuotojų šiais metais konkurencija buvo didžiausia ir kokių darbuotojų ieškantys darbdaviai turėjo mažiausią pasirinkimą.
Kolegos
Kolegos / Vida Press nuotr.
Temos: 1 cvbankas.lt

Daugiausia kandidatų – prekybos, konsultavimo ir administravimo srityse, bet yra ir skirtumų tarp miestų

Šiemet didžiausią konkurenciją darbindamiesi Vilniuje pajuto tie darbo ieškantieji, kurie norėjo dirbti administratoriais ar sekretoriais, prekybos konsultantais ar klientų aptarnavimo specialistais. Pagal šių sričių darbo skelbimus darbdaviai sulaukė daugiausia CV, rodo darbo portalo CVbankas.lt statistika – nuo 60 iki 90 kandidatų pagal vieną paskelbtą darbo skelbimą. Vadinasi, norintiems įsidarbinti teko įveikti kelias dešimtis kitų kandidatų.

Gana didelė konkurencija buvo ir tarp vadovų, sandėlininkų bei žurnalistų ar viešųjų ryšių specialistų. Iš lankomiausio darbo portalo CVbankas.lt duomenų matyti, kad pagal šių sričių darbo skelbimus darbdaviai sulaukdavo šiek tiek daugiau nei po 50 kandidatų CV.

Kaune, kaip ir Vilniuje, tarp paklausiausių darbo sričių taip pat pateko administravimas ir sekretoriavimas, prekyba ir konsultavimas, ir, skirtingai nei sostinėje, dar ir personalo valdymas. Ieškantys šių sričių darbuotojų darbdaviai sulaukdavo daugiau nei 90 kandidatų CV. Šiame mieste taip pat aktyviai darbo ieškojo norintieji dirbti klientų aptarnavimo srityje, gydytojai, slaugytojai, farmacininkai bei buhalteriai – jiems tekdavo įveikti daugiau kaip 60 kandidatų.

Klaipėdoje, kaip ir Vilniuje ar Kaune, daugiausia kandidatų CV sulaukė tie darbdaviai, kurie ieškojo prekybos konsultantų, administratorių ir sekretorių – daugiau nei po 70. Buhalteriai, apskaitininkai, transporto vadybininkai taip pat aktyviai kandidatavo pagal paskelbtus darbo skelbimus.

Žemiau pateikiame informaciją, kiek kandidatų CV sulaukiama, paskelbus darbo pasiūlymą.

Sunkiausia surasti inžinierių, elektrikų, IT ir žemės ūkio specialistų

Mažiausiai konkurentų Vilniuje turėjo inžinieriai, mechanikai, žemės ūkio, IT, kompiuterių specialistai, elektrikai bei eksporto vadybininkai. CVbankas.lt statistika rodo, kad vidutinis skaičius, kiek darbdaviai sulaukdavo šių sričių kandidatų, nesiekia nė 20-ies pagal darbo skelbimą.

Kai kurių sričių darbuotojai yra itin paklausūs ir norint jų surasti, tenka ir ilgiau palaukti, ir pasiūlyti konkurencingas sąlygas

Kaune ir Klaipėdoje mažiausio kandidatų skaičiaus sulaukusios sritys panašios: tai inžinerija ir mechanika, kompiuteriai ir IT technologijos, energetika ir elektronika bei žemės ūkis.

Pasak CVbankas.lt vadovo Tomo Toleikio, šių sričių darbuotojai jau kelerius metus yra itin paklausūs ir norint jų surasti, tenka ir ilgiau palaukti, ir pasiūlyti konkurencingas sąlygas.

Kai kurių sričių darbuotojai tapo aktyvesni darbindamiesi

Šiais metais, palyginti su 2015-aisiais, įvyko ir pokyčių – šiemet Vilniuje itin išaugo maisto gamintojų ir medicinos bei farmacijos darbuotojų aktyvumas, o teisininkai, inžinieriai ir mechanikai, žurnalistai, viešųjų ryšių ir IT srities specialistai buvo nebe tokie aktyvūs kaip pernai.

Kaune pagal darbo skelbimus darbdaviai sulaukė daugiau medicinos darbuotojų ir IT bei kompiuterių specialistų CV, bet sumažėjo žemės ūkio, žurnalistų bei viešųjų ryšių specialistų aktyvumas.

Klaipėdoje aktyviau darbintis norėjo medicinos specialistai ir vairuotojai bei transporto vadybininkai, sumažėjo aktyvumas tų kandidatų, kurie atstovauja žemės ūkio, energetikos ir elektronikos sritims.

Kokių darbuotojų šiuo metu ieško darbdaviai, rasite, paspaudę šią nuorodą.

CVbankas.lt-kiek kandidatų-sulaukiama

CVbankas.lt informacija

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis