Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

CVbankas.lt: taksi versle keičiasi ir technologijos, ir reikalavimai vairuotojams

Personalo paieškos specialistai pastebi – pastaruoju metu išaugo taksi vairuotojų paklausa. Vien personalo paieškos portale CVbankas.lt yra 12 darbo skelbimų, siūlančių darbą taksi vairuotojams.
Taksi Vilniaus oro uoste
Taksi Vilniaus oro uoste / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Vytautas Reisas, bendrovės „Passenger Ground Service“, kuri veikia su

prekės ženklu „Smart Taxi“, vadovas teigia, kad visų pirma keičiasi keleivių poreikiai ir „šis sektorius pamažu išauga iš prirūkytų automobilių, garsios muzikos ir įžūlių vairuotojų rėmų, tad didmiesčių gyventojai ir svečiai greitai nubaudžia už netinkamą aptarnavimą nelojalumu.”

Per dešimtmetį taksi verslas gerokai pasikeitė – automobilių parkas atjaunėjo, vairuotojams labiau reikia ne gaudytis painių gatvių labirinte ir išmanyti miestą it penkis savo pirštus, o mokėti naudotis moderniomis technologijomis – kelionių maršrutai sekami planšetiniuose kompiuteriuose ir išmaniuosiuose telefonuose.

Kaip pastebi Tomas Toleikis, darbo portalo CVbankas.lt vadovas, taksi versle keičiasi ne tik technologijos, tačiau ir reikalavimai vairuotojams.

„Įmonės teikia vis didesnį dėmesį klientų aptarnavimo kokybei. Skelbimuose vis dažniau akcentuojamas kandidatų sugebėjimas maloniai bendrauti su klientais, taip pat gebėjimas mokėti naudotis moderniomis technologijomis. Darbdaviai skelbimuose darbą įvardija kaip lengvą, nereikalaujantį darbo patirties“, – sako T.Toleikis.

Daugiau taksi vairuotojų darbo skelbimų rasite portale CVbankas.lt, paspaudę šią nuorodą.

Įdarbintų nors ir šimtą žmonių

Andrius Norkaitis, išmaniosios programėlės Etaksi.lt vadovas, teigia, kad šiuo metu vairuotojų poreikis toks, kad jie galėtų darbą pasiūlyti net šimtui žmonių. „Be nepriekaištingų vairavimo įgūdžių, svarbiausia suprasti, kad keleivis yra klientas, ir jam suteikti kokybišką paslaugą, maloniai jį aptarnauti. Taksi vairuotojams reikia turėti licenciją, individualios veiklos pažymėjimą. Jei vairuotojas neturi reikalavimus atitinkančio automobilio – galime pasiūlyti patrauklias nuomos sąlygas“, – reikalavimus vardija A.Norkaitis.

V.Reisas, bendrovės „Passenger Ground Service“ vadovas, nurodo, kad norint įsidarbinti jų įmonėje, prireiks ne tik 3 metų vairavimo stažo, Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmuose (VPPAR) įgyto kvalifikacinio atestato, taisyklingos lietuvių kalbos ar pagrindinių užsienio kalbos gebėjimų, bet ir neblogų istorinių žinių apie miesto kultūrinius objektus ar Lietuvos istoriją.

„Tarp mūsų vairuotojų yra psichologiją, edukologiją baigusių žmonių, yra muzikų ir slidinėjimo instruktorių, taip pat dirba ir ugniagesių bei policijos pareigūnų, kurie gali su klientais bendrauti bet kokia tema, nes šis darbas, anot jų, – ne tik dėl papildomo uždarbio, bet ir dėl bendravimo malonumo. Nemaža dalis ir bakalauro bei magistro studijas universitete baigiančių studentų, kurie dėl lanksčių darbo sąlygų noriai dirba vakarais”, – pasakoja taksi įmonės vadovas.

Taksistai viliojami ne tik patraukliomis sąlygomis, tačiau ir lanksčiu darbo grafiku – toks punktas yra daugumoje darbo skelbimų.

Ir siūlo atlyginimą, ir dalinasi

Tomas Toleikis
Tomas Toleikis

Turbūt ne vienam kirba klausimas, kiek gi atlyginama už tokį triūsą? Portalo CVbankas.lt vadovas pastebi, kad, kaip ir visur, yra atlyginimų žirklės, kurios skiriasi beveik du kartus.

„Skelbimuose siūlomas atlyginimas prasideda nuo 600-700 eurų ir gali siekti 1000 ar net daugiau. Tai gerokai daugiau nei vidutinis atlyginimas šalyje, kuris šiuo metu yra apie 600 eurų“, – sako T.Toleikis.

V.Reisas nurodo, kad nuolat ieško darbuotojų, todėl naudojasi įvairių darbuotojų paieškos sistemų paslaugomis, taip pat nemaža dalis įsidarbina pagal reklamą „iš lūpų į lūpas“ – esami darbuotojai atsiveda įdarbinti pažįstamus arba tiesiogiai kreipiasi kitose taksi įmonėse dirbantys vairuotojai.

Jei toks atlygis netenkina arba gyvenime yra kitų prioritetų, pavyzdžiui, lankstus darbo grafikas, taksi rinkoje yra naujovė, kur suderina šiuos poreikius – tai keleivių pavežėjimas, kuomet vairuotojas, gavęs užsakymą per elektroninę platformą ir naudodamasis savo automobiliu, nuveža keleivį į reikiamą vietą. Vairuotojas gali pats spręsti, kada dirbti, o kada ilsėtis ar užsiimti savo reikalais.

„Su tokiu darbuotoju darbdavys dalinasi uždirbtus pinigus – vairuotojui siūloma pasilikti net iki 90 proc. nuo užsakymų sumos“, – užmokesčio niuansais dalinasi T.Toleikis.

Pasak Etaksi.lt vadovo, pavežėjo darbu labiau domisi jaunesni vairuotojai, tačiau amžiaus cenzo nėra. Jis pastebi, kad tokiu darbu aktyviai domisi moterys.

„Vis daugiau žmonių domisi galimybe išnaudoti savo laisvalaikį, įdarbinti nuosavą automobilį ir užsidirbti papildomai. Tai itin patrauklu, nes pradėti darbą labai paprasta – tereikia užsiregistruoti http://registracija.etaksi.lt/ ir pateikti automobilio ir savo asmens duomenis“, – pasakoja A.Norkaitis.

Daugiau taksi vairuotojų darbo skelbimų rasite portale CVbankas.lt, paspaudę šią nuorodą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos