Dianos Vilytės teigimu, penktadienį su ja susitikęs „Lietuvos geležinkelių“ laikinasis vadovas Andrius Montrimas pripažino, kad įmonė šiemet skubėjo sudaryti kuo daugiau vidaus sandorių.
„Mes pasiūlėme, kad „Lietuvos geležinkeliai“ iš tikrųjų pasidarytų visų vidaus sandorių auditą, pasižiūrėtų, kurie iš jų yra racionalūs, atitinka rinkos kainą ir iš tikrųjų yra efektyvūs, o kurie – neefektyvūs, ir tada svarstytų galimybę nutraukti tas sutartis“, – BNS sakė D.Vilytė.
Pasak jos, „Lietuvos geležinkeliai“ su prašymais atlikti pirkimą sudarant vidaus sandorį į VPT šiemet kreipėsi gerokai dažniau. Pernai gauti 192 tokie prašymai, o šiemet jų skaičius jau siekia 349, ir tai sudaro 78 proc. visų valstybėje vykdomų vidaus sandorių.
„Laikinasis direktorius patvirtino, kad iš tikrųjų buvo truputį karštligiškas noras sudaryti kuo daugiau sutarčių pagal vidaus sandorį, bet, matyt, racionalumo elemento ir ekonominio tokio požiūrio į tuos sandorius nebuvo“, – tvirtino VPT vadovė.